Ledin viilausta :)
-
Omega-a-pasconacona
- 'Kapitän'

- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Jos hiot sen koko pinnan hiekkapaperilla niin ledin valo teho häviää jonkun verran.. Taas jos viilaat pään tasaiseksi niin valoteho ei häviä mutta valokeilasta tulee leveämpi... Ite muutes rälläköin ledien päät ku ei jaksanu viilata kaikkia suoraksi meni huomattavasti vähemmän aikaa
Projektina on kolaroitu Vectra A GT vm94 (C20XE)

Jossain päin internetin ihmemaailmaa näin kuvan,jossa ledistä oli hiottu melkein kaikki muovi ympäriltä pois,elikkä oli käsittelyn jälkeen sellainen pieni suorakaiteen muotoinen.
Sillä tavalla voisi ainakin saada kohtuu tasaisen valokeilan.
Mulla on porukoitten klitsussa muutama ylimääräinen sininen ledi,voisin vaikka jokupäivä tehdä eläimellisiä kokeita ja laittaa sitten kokemuksia tänne.
Mulla on porukoitten klitsussa muutama ylimääräinen sininen ledi,voisin vaikka jokupäivä tehdä eläimellisiä kokeita ja laittaa sitten kokemuksia tänne.
Itse tein Omegassa samalla tavalla, että sain ledin mahtumaan ilmasuuttimien "viivan" taakse, että valosta tuli tarpeeksi kirkas. Kuvia voin laittaa, jos yleisö niitä vaatii. Muuten pidetään salassa, ja paljastetaan kaikki vasta kun auto on "valmis".On 2004-12-17 00:58, TJT wrote:
Jossain päin internetin ihmemaailmaa näin kuvan,jossa ledistä oli hiottu melkein kaikki muovi ympäriltä pois,elikkä oli käsittelyn jälkeen sellainen pieni suorakaiteen muotoinen.
Ja ledin päätä hiomalla valokeilasta saa leveämmän, mutta valon kantama jää lyhyemmäksi. Sivuilta hiominen ei tietääkseni vaikuta valoon mitään, valohan lähtee suoraan kärkeä kohti, eikä sivuille. niinkuin hehkulampuissa.