Varoitusvalot...

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
napalmi
'Agila'

Viesti Kirjoittaja napalmi »

Search:sta ei löytynyt tietoa varoitusvaloista(merkkivalot).
Mistä voisi löytyä selitykset calibran merkkivaloille?
Lampun kuva palaa ja sit palaa myös sellanen valonkuva mis on sulut ympärillä (O)jotakuinkii tollanen. Ja jos jollain on tietoo et mix ABS merkkivalo syttyy kun laittaa valot päälle ni otan innokkaast tietoa vastaan.
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

lampun kuva tarkoittaa, että toinen takavalo (tai molemmat)pimeänä. Tosin check-controllissa se palaa aina ensimmäiseen jarrun painallukseen asti. Tuo jälkimmäinen valo ilmoittaa muistaakseni etujarrupalojen kuluneen minimipaksuuteensa. Molemmissa tapauksissa, jos on anturi kytkemättä, niin valo palaa koko ajan.

EDIT: niin ja toimiiko ABS:t normaalisti koko ajan?

<font size=-1>[ This Message was edited by: patrick on 2004-12-17 17:44 ]</font>
napalmi
'Agila'

ABS ei pelaa kun valo palaa mut sit pelaa jos ei laita valoja jollon ei valo pala...=D ja tarkotin tos aikasemmin kun siin on siis lampunkuva suluissa mitäs se mahtais tarkottaa...?

<font size=-1>[ This Message was edited by: napalmi on 2004-12-17 21:53 ]</font>
calluman
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja calluman »

Joo siellä on kosketushäiriöitä joskus niissä polttimon "jalustojen" koskettimissa ja sitte rupee varotusvalot vilkkumaan. Mulla saattaa olla sekin kun on tehty ruostesuojaus niin joka paikassa on sitä tahmaa, se sitte eksyy joskus niihin koskettimiin.
Minä putsasin niitä koskettimia tärpätillä ja varovasti väänsin lisää jännitystä niihin kosketinlepareisiin.
En tiiä minkä ikänen sun calle on ja onko eri vuosimalleissa erilainen valotekniikka.
Mulla on muuten kanssa joskus vilahdellu ABS valo itestään mutta ABsit toimii.
Mun "köyhän miehen ferrari" on -91 vuosimallia.

<font size=-1>[ This Message was edited by: calluman on 2004-12-18 15:53 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: calluman on 2004-12-18 15:54 ]</font>
napalmi
'Agila'

juuh 91 vuosmalli munkii calibra on... juuh kattelin tos yks päivä ni jaruvaloishan sit vikaa oli..ku oli vähä vaikeeta sillee yksin alkaa kattelee et mikä valo ei pelaa ja ku ei oo tota ohjekirjaakaa...
Vastaa Viestiin