kirkkaat vilkut astra fään? kukaan laittanu?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Nunnu85 »

mulla on ne soikeet vilkut ja malli siitä minkälainen se "reikä" siinä on. millä sen sais parhaiten tehtyä? ja kuulin et ne ei oikeen pysy hyvin paikallaan, ja ne kiinnikkeet katkeilee? olisko kellään kokemusta? auttakaa tyttöä hädässä...
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Itse vedin ihan sahalla ja viilalla tuon pyöreän vilkun reiän sopivaksi soikealle vilkulle.
Kannattaa sovitella sitä vilkkua paikalleen aina välillä, jottei tule liian löysä reikä...

Ovat vielä pysyneet mukana (3v jo...)
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hauvavauva »

Itse taas tein niin A Vectran pyöreän vilkun kans että ostin Motonetista Astran kirkkaat soikeat vilkut ja sahasin rautasahalla ne klipsut vilkun takapuolelta pois. Sen ison pyöreän mihin polttimo tulee jätin paikoilleen. Vilkun kiinnitin kaksipuoleisella teipillä. Tämä siksi että olin laiska ja kuitenkin ruoste iskee jos rupeaa peltiä sahailemaan.
Jortunar
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jortunar »

Moro, ite vaihdoin tos syksyllä -92 astraan noi soikeet vilkut. Eli sahasin kans rautasahalla ensin sen "putken" siitä vilkun takapuolelta pois, ja suurensin sitä reikää siitä vilkusta vastaamaan suunnilleen tota auton kyljes olevaa pyöreää reikää. sitten laitoin sellasella teholiimalla vilkkuun kiinni semmosen samanmuotosen kumilätyn (en tiedä onko tarpeellinen, mutta aattelin että tiivistäis vähän:) ja sitten taas sillä samalla liimalla kumipinta vasten auton kylkeä. Pysyy varmasti, mutta se on sitten ikävä juttu jos sattuu vilkun polttimo hajoomaan..:wink::P
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

mulla oli ainakin sie vilkun alla keltanen kupu... kiitos ihan hirveesti kaikille! astra on paras!
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

No eipä se vie mikään ihan hirveen ihmeellinen oo... sellanen oudon sininen... on siinä gsi astran puskurit ja takavalot ja juuri vaihdoin eteen kirkkaat vikut yms... no kai sitä pitäis jotain vie keksiä... tulis vaan kesä niin sais aluvanteet alle niin tuo auto näyttäiski joltain... = )
Nää on kyllä tosi hyvät sivut ku te miehet tunnutte tietävän aika paljon = )
Tosi kiva ku viittitte vastilla tälläselle plikalle!
Jortunar
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jortunar »

Jaa no sulla oli sitten vissiin jokku vähän parempilaatuset vilkut, mulla oli ihan sellaset halpikset, makso jotain 3,20e/kpl.. :smile:
Nunnu85
'Admiral'
'Admiral'

ei se oo ku vm.92 ja se on 1.6 ruisku... ei se ota ku mittarin mukaan 190km/h
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

Kyllä noita polttimoita on valmiina!
Kannattaa otta vielä sellaiset hopeat mitkä vilkuttavat keltaista niin ovat paremman näköiset!
Vastaa Viestiin