Löytyykö uutena näin hyvää

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kasivitonen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja kasivitonen »

Löytyykö enää uutta sellaista autosoitinta missä on jokaiselle kolmelle rca lähdölle oma tasonsäätö, taajuuskorjain jossa monta säädettävää kohtaa, etu ja takakaiuttimille ja subwooferille omat suotimet ja DSO löytyy myös. Omistan melko vanhan sony autosoittimen jossa löytyy kaikki nämä sekä muuta ja on parempi kun monet halvat uudet. Missä uudessa soittimessa löytyisi noi ominaisuudet?
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hauvavauva »

Kokeiles kysyä Autosoundin foorumilla, siellä sitä hifistejä riittää :smile: Joku Pioneerin DEX-P9R + prosessori DEQ-P9 saattais sisältää nuo ominaisuudet mutta Pioneer-shopissa tämän yhdistelmän hinta on jotain 2500 euroa. Suosittu yhdistelmä kuitenkin kisakäytössä joten kyllä tuosta setistä jotain ominaisuuksia ainakin löytyy.
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Toi DSO on ilmeisesti joku Sonyn oma juttu.

Ainakin uusissa Blaukkareissa on säätöjä ihan kiitettävästi, kun puhutaan tavan taatelin tallaajien hintaluokasta. Ainut vaan, että mm. itse RCA-liitännät ovat lisävaruste.
Keli ku keli, niin sutenööri se v*tut välittää
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

Ja tuo DSO on aivan paska!
Itsellä Sonyn joku mp3 soitin, hl n.300€
ja jää varmasti viimeiseksi.
TBD
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

On 2004-12-23 08:37, Ioni wrote:
Ja tuo DSO on aivan paska!
Itsellä Sonyn joku mp3 soitin, hl n.300€
ja jää varmasti viimeiseksi.
hmmm. mitä voi odottaa 300€ soittimesta sellane on perus soitin soittimet alkaa 1000€ ylöspäin ja kyllä löytyy säätöjä kantsii kattella jotain alpinen ja pioneerin kalleimpia malleja niistä löytyy varmasti hyviä soittimia.
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Ioni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ioni »

On 2004-12-23 15:06, JaneZki wrote:

hmmm. mitä voi odottaa 300€ soittimesta sellane on perus soitin soittimet alkaa 1000€ ylöspäin ja kyllä löytyy säätöjä kantsii kattella jotain alpinen ja pioneerin kalleimpia malleja niistä löytyy varmasti hyviä soittimia.
Jep perussoitin mutta paska sellainen, edelliset soittimet ollut aivan eri luokkaa vaikkeivat ole kalliimpia olleet. Kertokaahan mikä DSO:n tarkoitus on, heti kun laittaa päälle tulee diskanteista aivan hirveät, parempi olla koskematta koko DSO:hon.
Muuten autossa löytyy edestä 5,25" sekä diskantit, takakyljissä 5,25" ja kontissa 12" JBL, BOSSin vahvarilla höystettynä.

Eikä ole aikomusta panostaa 1000€ soittimeen :grin:
musiikki soi vain taustalla yleensä, mutta pettymys tuo Sony on minulle ollut.
TBD
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hauvavauva »

Kyllä noissa Alpinen ja Pioneerin paremmissa malleissa on aika lailla ominaisuuksia. Molempien esitteitä olen tutkiskellut. Hinnat on Kitupiikissä n. 500 - 570 euroa mikä ei ole kyseisen tasoisesta laitteesta paljon.
alpi00
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja alpi00 »

joo itellä kans oli aika uus sonyn mp3 soitin ja siinä oli tää kyseinen DSO jossa oli kolme eri säätöporrasta mitä enemmän sitä lisäs niin sitä enemmän alko diskantit sihistä ja kiljua. DSO=Dynamic Soundstage Organizerin eli jos kaiuttimet on asennettu oven alalaitaan niin DSO avulla kaiuttimia pystytään ns. nostamaan ylemmäs ja äänen pitäis kuulostaa enemmän läsnäolevalta eli niin kun kaiutin olisi kojelaudan yläpuolella. mun mielestä aivan paska ei kyllä mitään virkaa koko toiminnolla!
calibra-92
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja calibra-92 »

kyllä noi kaikki ns.equt ja muut efekti vehkeet ei oikeen kun huononna ääntä tietty jos hakee amis saundia niin sitten kaikki päälle. mutta parhaita on mun mielestä just kalliimmat pioneerit ja alpinet mulla oli pitkään käytössä,olisko ollu joku poineer deh-p99r tai vastaava en muista mutta oli pirun hyvä laite ja monipuoliset liitännät ja toiminnot.nytten alpinen vähän parempi malli,kyllä sekin riittää.
Vastaa Viestiin