Ajovalojen pesusuuttimet

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Verkkis
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Verkkis »

Tuossa eilen tuli päähänpistoksena kokeilla toimiiko ajovalon pesurit. No laitoin sulakkeen(joka oli ollut koko omistukseni ajan poissa ymmärrettävästä syystä) ja pari kertaa vedin "liipaimesta" ja toisella kerralla sylkäs ainetta ympäri keulaa. No sitten siirryin eteen säätääkseni suuttimia ja oikean puoleiset suuttimet(2kpl) olivat irroneet. No hirveällä etsimisellä löysin yhden mutta toista en löytänut vaikka yritin haravoida 10 metrin säteellä.

Ja tiedän että se pesuri on aika turha ja tod.näk. pidän sulakkeen poissa jatkossakin mutta olisi kuitenkin kiva olla ne kaikki suuttimet paikoillaan, eli mistä saisi hankittua yhden suuttimen? Eli kyse on niistä muovisista pienistä(5mm) suuttimista.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Verkkis on 2005-01-05 11:26 ]</font>
Anodi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Anodi »

Merkkihuollosta. Tähän mennessä olen saanut jokaisen osan, jota olen hakenut. Jos ei ole hyllyssä niin tilaavat.

Monessa tapauksessa ihmiset laittaa hukkuneiden osien tilalle ihmepatentteja, jotka voi olla kalliimpia kuin alkuperäiset osat. (itse tein näin ennen kuin aloin huoltamaan nykyistä autoani).
Appura
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Appura »

Kyllähä niitä löytää varaosa liikkeistäki.. Ei sen tarvi aina olla merkkiliike... Tollasekki osat varmana löytyy tarvikkeena ja on huomattavasti helvempia
Vastaa Viestiin