E-kadetin hammastanko? voiko säätää?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
makkis82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja makkis82 »

autona siis 1990 kadett E GSI 16v. Meni muuten heittämällä katsastuksesta läpi. Mut katsastusmies sanoi et tuntuis ohjauksen hammastangossa olevan väljää? Ratissakin tuntuu sellanen kuollut kohta,joka ei viel käännä renkaita vaan tuntuu tyhjältä.ei kuitenkaan raidetangon päissä väljää. Autossa ei ole ohjaustehostinta.
söörtsillä en löytäny apua.
Neuvokaa ihmeessä, voiko siis ton ns tyhjän kohdan säätää itse hammastangon päältä jotenkin pois vai onko vaan kulunu? aika kummalta tuntuu et ois kulahtanu? jos ei voi säätää niin käykö toinen hammastanko esim 1.3 e-kadetista tilalle joka sekin on tehostamaton?
makkis82
'Admiral'
'Admiral'

eikö kellään ole ollut samanlaista ongelmaa???
_Mikko_
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja _Mikko_ »

Siitä ohjaussimpukan alapuolelta löytyy se haluamasi "säätö". Eli löytyy semmone "luisti" ja jousi sen pultin alta. Herkistele ne liikkeelle...

Tosi huonosti selitetty, mutta siitä se lähtee kun rupee järkeilemään...
"Terve" on huonosti tutkittu...
Ainarikki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Ainarikki »

Mulla on varmaan vähän samallainen homma tiedossa.Mulla kun auto vetelee niin herkästi, vaikka missään renkaiden päässä ei ole väljää. Jotenka väljää on sitten varmaan mullakin siellä ratin päässä. Voiskos tosta "säätimestä" lähettää jonkun kuvan, niin löytäis helpommin perille. Kiitos.
makkis82
'Admiral'
'Admiral'

[quote]
On 2005-01-20 11:34, _Mikko_ wrote:
Siitä ohjaussimpukan alapuolelta löytyy se haluamasi "säätö". Eli löytyy semmone "luisti" ja jousi sen pultin alta. Herkistele ne liikkeelle...

Tosi huonosti selitetty, mutta siitä se lähtee kun rupee järkeilemään...

niin meinaatko että se on vähän jumissa? eli onkos siinä joku automaattisäätö ja tää luisti ja jousi on jumissa.
Vastaa Viestiin