Bägit pos calikasta
Nyt vaan minun mielipide asiasta: En kyllä tieten tahtoen lähtisi noin merkittävää turvavarustetta poistelemaan.. Mutta jokainen tavallaan tietenkin.. (vähän turha postaus tämä, tulipahan nyt kuitenkin sanottua)
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
Muuten hyvä, mutta niitä ei saa poistaa... Ja täytyy sanoa, että on täysin käsittämättömän edesvastuutonta edes ajatella niiden poistamista! Ja vielä eukon autosta. Et taida eukostasi niin välittää..?
Itse olen laskeskellut kuluja, mitä maksaisi jälkeenpäin laittaa Astraan tyynyt, kun noita hirviä on tullut muutama väistettyä...
Tuning-putkista saa tosin rallimallin airbag-ratteja, mutta hinnatkin on aika suolasia.
Itse olen laskeskellut kuluja, mitä maksaisi jälkeenpäin laittaa Astraan tyynyt, kun noita hirviä on tullut muutama väistettyä...
Tuning-putkista saa tosin rallimallin airbag-ratteja, mutta hinnatkin on aika suolasia.

- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Ok.On 2005-01-21 16:59, kim81 wrote:
Edessä ja muutenkin, se ratti on aivan hirveen näköinen/tuntuinen.
Muista sano myös vakuutusyhtiöön, että oot ottanut bägit pois.
Vakuutusmaksu todennäköisesti nousee, mutta saatpahan sitten korvaukset kolarin sattuessa.
Saattavat evätä meinaan korvaukset, jos oot poistanut bägit ja niiden tiedoissa siinä autossa pitäisi sellaiset olla.
Se on aika merkittävä muutos vakuutuksen kohteeseen, joka täytyy ilmoittaa.
----
Saa poistaa, jos autoa on myyty myös ilman bägejä.On 2005-01-21 18:24, Antero wrote:
Muuten hyvä, mutta niitä ei saa poistaa..
Alkupään callet taisivat olla bägittömiä.
Ainakin ne karvalakki mallit...
<font size=-1>[ This Message was edited by: lurttinen on 2005-01-21 18:28 ]</font>
-
hauvavauva
- 'Admiral'

On 2005-01-21 16:03, kim81 wrote:
Ostettiin nyt emännällekin calibra, mutta mutta, tässä romussa olikin airbagit. Mites niiden poisto? mitä kaikkea tarvitsen ja mistä? Neuvokaa tyhmää...
Pääsee kai siitä emännästä helpommallakin eroon?Edessä ja muutenkin, se ratti on aivan hirveen näköinen/tuntuinen.
Katseletko mielummin rumaa airbag-rattia vai tuulilasin läpi lyötyä naamaa?
Bagit pois, hidastuvuustunnistin pois ja airbag "aivo"yksikkö. Näin mulle joku muinoin selitti. Ja sitten vain muutoskatsastukseen.On 2005-01-21 18:28, hauvavauva wrote:Saapi poistaa koska Calibraa on saanut ilman bagejakin. Mutta on muutettava teknisesti vastaamaan bagitonta mallia. En tiedä mitä kaikkea se taas pitää sisällään.
On 2005-01-21 18:24, Antero wrote:
Muuten hyvä, mutta niitä ei saa poistaa...
** BMW 130i ** Ski-Doo MXZ X-RS 850 **
Ei se muuten ihan noin yksinkertaista ole,ku mulle tuli tollanen calibra jossa oli airbaggi otettu pois ja kysyin jos teen autosta bagittömän ja ake:n kanta oli että auton täytyy vastata bägitöntä mallia ja kysyin maahantuojalta niin autosta tarvii vaihtaa turvavyö hässäkät ja ratti ja ohjauslaitteet,et kyllä siinä hommia saa tehdä airbagin poistamiseksi...ite osti airbagin takaisin...
Vai pitäisi nyt saada jo airbagitkin otettua pois käytöstä...
Tämä teinituning alkaa saamaan jo ihan koomisia piirteitä...
Silloin kun itse olin tuossa karvanoppa iässä niin ei niissä dx-korolloissa ollut mitään turvavarusteita ja nyt kun autokanta on edes sen verran uudistunut täällä suomessakin että halvemmissa ja vanhemmissakin autoissa alkaa olemaan absit ja bagit niin nyt niitä aletaan ottamaan irti.. ei ymmärrä.
Silloin kun itse olin tuossa karvanoppa iässä niin ei niissä dx-korolloissa ollut mitään turvavarusteita ja nyt kun autokanta on edes sen verran uudistunut täällä suomessakin että halvemmissa ja vanhemmissakin autoissa alkaa olemaan absit ja bagit niin nyt niitä aletaan ottamaan irti.. ei ymmärrä.
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Ehkä se on nykyään hieno, kun voi sanoa kuolevansa varmemmin kolarin sattuessa?On 2005-01-22 12:47, MakeTku wrote:
Vai pitäisi nyt saada jo airbagitkin otettua pois käytöstä...
Kun on kaikki turvavermeet ohitettu tai poistettu...
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4