Astra aiheisia kysymyksiä...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
TurboKurko
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja TurboKurko »

Elikkäns ois pari poltavaa kysymystä, eli ensimmäinen koskee mun astran öljynpaineita.
Kun auton käynnistää, öljynpainevalo jää palamaan kunnes himan polkaisen kaasua, niin sitten se sammuu. Ensin aattelin että jaahas, kone paskana kun ei edes öljynpaineet pysy, mut toisaalta vaikka koneen ajaa tulikuumaks ja päästää kierrokset tyhjäkäynnille, niin siltikään öljynpainevalo ei syty. missäköhän vika piilee? öljykello?, pumppu? (kone on X20XEV jos sil on merkitystä...)

Ja toinen ei oikeastaan oo mikään vika, mut kysynpähän vaan et miten ilmastointii kantsii hoitaa talven aikana? kun jotkut väittää että pitäis pyöräyttää kompuraa aina sillointällöin, mut eihän se edes lähde pyörimään jos lämpötila on alle +5??
keltanokka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja keltanokka »

Siinähän se ilmastoinnin kanssa, pitäis auto saada lämpimään sitä toimenpidettä varten. Jostakin se ilmastointi sen lämpötietonsa ottaa niin ehkä tätä pystyis ohittamaan, en tiedä miten enkä miten hyvää tekee laitteistolle.
Itse olen ajellu Esson Ultron 5-40 ja kyllä tikusta huomaa että jo -10 pakkasilla on aika sitkeätä tavaraa, vaikka alhainen kylmäviskositeetti. Lähinnä huomannu sitä että paininkupit naputtaa hetken ajan kylmäkäynnistyksen jälkeen. Paineet nousee kyllä heti niin että valo sammuu.
Elikkä kai se kestää vähän sinun käyttämilläsi öljyillä ennen kuin nostaa paineet, jos olis huono pumppu niin kyllä kai näkyis paineista kun öljy kuumaa.
Vastaa Viestiin