C20 XE Tulppien Vaihtoväli?
Kannattaa vaihtaa boschin super-4:set.
Ite heivasin tänään vähänajetut 1-kärki boschit 4-kärkisten tieltä ja kylmänä toimii ainakin paremmin.
Lämpimällä koneella en ole vielä kerennyt kokeilemaan.
Ite heivasin tänään vähänajetut 1-kärki boschit 4-kärkisten tieltä ja kylmänä toimii ainakin paremmin.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Muistelen lukeneeni, et joissakin (opel)moottoreissa super-4:lla aiheutuu käyntihäiriöitä vst. vanhassa 1.3S:ssä toimi kun unelma..On 2005-02-28 22:43, TJT wrote:
Kannattaa vaihtaa boschin super-4:set.
-tosin eka tulppa pimeni alle parin kuukauden..mikä lie tullu..
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
Olen ruuvaillut neljään (C)20XE motoriin Super-4 tulppia, ilman sytytystulppa.On 2005-02-28 22:50, 18E wrote:
Muistelen lukeneeni, et joissakin (opel)moottoreissa super-4:lla aiheutuu käyntihäiriöitä vst. vanhassa 1.3S:ssä toimi kun unelma..
-tosin eka tulppa pimeni alle parin kuukauden..mikä lie tullu..
j.h
Aiheesta löytyy keskustelua aikaisemminkin.
Olen ruuvaillut neljään (C)20XE motoriin Super-4 tulppia, ilman sytytystulppa.On 2005-03-01 11:32, Thevpp wrote:
j.h
[/quote]
just, ilman sytytystulppa.??? kerrotko vielä mikä se on ?
[/quote]
Joo, mikähän se semmonen sytytystulppa oikein on?
Onkohan ne 4-kärki tulpat minkä hintaiset?
just, ilman sytytystulppa.??? kerrotko vielä mikä se on ?On 2005-03-01 18:12, Nikson wrote:Olen ruuvaillut neljään (C)20XE motoriin Super-4 tulppia, ilman sytytystulppa.On 2005-03-01 11:32, Thevpp wrote:
j.h
[/quote]
Joo, mikähän se semmonen sytytystulppa oikein on?
Onkohan ne 4-kärki tulpat minkä hintaiset?
[/quote]
Isojen sormien ja pienien aivojen yhdistelmä...
j.h