F-16 laatikko
- |Niksu|
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kannattaako minun ostaa laatikkoa, jossa 3:sen synkro voi olla rikki? Ja minkälainen homma se on vaihtaa ja tarvitseeko siinä vaihtaa mitään muuta?
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
-
kumimuumi
- OCF Member

kannattaahan siinä samalla vilkasta muutenkin missä kunnossa laatikon sisukset on. varsinkin pienemien vaihteden synkat voi olla kohtuu pyöristyneitä. tunskinpa ooppelinkaan synkkarenkaat montaa kymppiä (siis markoissa) kappaleelta maksa..
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
On 2002-10-19 21:37, conaman wrote:
Kannattaako minun ostaa laatikkoa, jossa 3:sen synkro voi olla rikki? Ja minkälainen homma se on vaihtaa ja tarvitseeko siinä vaihtaa mitään muuta?
[/quote]
Menestystä ainakin jos ei ole hyvää ohjekirjaa..! t:keskiakselin hitsannut kiinni -Eipä nuo valmiit (ehjät) laatikot maksa hirmuisesti.. tietty jos haluaa rakennussarjan..
[/quote]
Menestystä ainakin jos ei ole hyvää ohjekirjaa..! t:keskiakselin hitsannut kiinni -Eipä nuo valmiit (ehjät) laatikot maksa hirmuisesti.. tietty jos haluaa rakennussarjan..
t:Ville
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"
"Älä tuhlaa rahojasi, vaan
rällää ja ryyppää ne"