Tiedustelisin minkälaista hintaa suurinpiirtein kannattaa maksaa korisarjan maalauksesta ja asennuksesta.... auto on b vectra ja tarkoitus olisi laittaa riegerin sarjaa kiinni etuhelmat, sivuhelmat, takahelma... tietysti sitä voisi laittaa itsekin kiinni onkohan kuinka työläs operaatio.
t.nim vectra voyage.
Hinta riippuu täysin paikasta. Itse maksoin maalauksesta alle 500€ (sis. puskurit, takahelma, sivuhelmat, peilit, maskin, takaluukun kahvan ja paneelin). Kaikkiin sisältyi lisäksi pohjatyöt.
Riippuu siitä, onko nuo osat laskuitua vai muovia ja miten hyvin ne on tehty? Voisin sanoa, että noin 1000€ paikkeilla olisi maalaus ja asennus meillä. Osat kuitenkin pitää vielä ensin nähdä yleensä, ennen kuin tarkkaa hintaa pystyy määrittelemään.
Riegerin osat ovat lasikuitua tai uretaania, ja niiden laatu on yleensä sen verran hyvä etteivät kaipaa, kuin mattauksen maalausta varten. Eri asia sitten jos ovat lasikuidusta tehtyjä kopioita. Eikä noiden asennus ole kovinkaan työlästä, jos käyttää esim lasi/kori liimaa
Alkuperäistä riegeriä tämä sarja on... sarja tulee 2 viikon sisällä ja täytyypä käydä kyselemässä tarjouksia-- yhden oikein asiallisen tarjouksen olenkin saanut ja voipi olla ett vien sinne asennuksineen. mitä itse olen kuullut niin kohtuumukavasti osat on menny paikoilleen juurikin sikamassan / vastaavan mömmön avulla...
Mitäs ainetta se tuo uretaani on?? Mulla ainakin riegerin osat on ABS-muovia. Uretaanista tulee mieleen se ikkuna asennuksessa käytettävä uretaani, sellasta höttö höttöö
1st Opel kirjoitti:Mitäs ainetta se tuo uretaani on?? Mulla ainakin riegerin osat on ABS-muovia. Uretaanista tulee mieleen se ikkuna asennuksessa käytettävä uretaani, sellasta höttö höttöö
Kokeileppa taivuttaa ABS muovia. Se meinaan on jäykkää ja halkeaa suht helposti.
Todennäköisemmin nuo riegerit ovat polypropyleenia(PP),joka on abs muovia joustavampaa.