Onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä alustoista?
Onko minkälainen tien päälle 40 mm pudotuksella?
Pitääkö hyvin jäykkyytensä?
Ois tarkoitus pistää f mallin sport astraan.
FK-AUTOMOTIVEN AKX alusta?!
no itelläni ei kyl oo noista kokemusta, mut suhtaudun jotenki varauksella koko h*lvetin FK:n puljuu ja niitten halppisosiin. miks ei saman tien sijota alustaan vähä enemmän ja osta ihan _kunnon_ osia.
varmasti parempaan lopputulokseen pääsee esim. konin iskareilla ja weitec:in kierteillä ja hintakaan ei ole mikään ihan julmettu...
halpisalustoilla kun on tapana että joko iskarit menee paskaks, tai jouset kuoleentuu... mutta tää on taas kerran vaan mun mielipide, ja sekin voi johtua enakkoluuloista
..mutta itelleni en tollasta alle veivais..
varmasti parempaan lopputulokseen pääsee esim. konin iskareilla ja weitec:in kierteillä ja hintakaan ei ole mikään ihan julmettu...
halpisalustoilla kun on tapana että joko iskarit menee paskaks, tai jouset kuoleentuu... mutta tää on taas kerran vaan mun mielipide, ja sekin voi johtua enakkoluuloista
mulla on sama setti alla ollu jo vuoden verran(halusin kokeilla ku ei niin kallis ollu)... huomaa kyllä heti että on halpa sarja... auto on älytön kivireki... ei todellakaan ole kiva ajaa minkäänlaisella möykkytiellä... maantiellä onkin sit eri juttu jos on hyvä tie... ei muuten ainakaan niiaa auto turhia...niin ja on -40... keulasta ei tippunu tarpeeks ja takaa ehkä jopa liikaa...