Joo..
PK-seudun halvimmat maalarit?!
PK-seudun halvimmat maalarit?!
Eli pitäis saada tietää mistä löytyisi halpa maalari. Jäljen ei tarvitse olla mitään huippuluokkaa. Osa ei ole mikään iso, sanotaan nyt vaikka että esimerkiksi helmalevikkeet. Paljon maksaa maalaus? Maalariksi käy vaikka jonkun oma talli jos siellä vaan on tarvittavat kamppeet ja osaa suihkia korinväriin suht siististi...vai kannattaako ottaa yhteyttä johonkin amikseen tms..?
Joo..
Joo..
Corsa OPC -09
En tiedä hinnasta mutta jäsenet saa näköjään alennusta:
-10% autonmaalauksista, Seutulan automaalaamo (09) 878 3869
-10% autonmaalauksista, Seutulan automaalaamo (09) 878 3869
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
-
kumimuumi
- OCF Member

tuo puolisko opiskelee automaalariksi, sen oma auto näyttää ihan järkyttävältä (valumineen mätineen) kaverin s13 takaluukun se maalasin helvetin hyvin
ja eno tekee autoglymin myllytyksiä yms jne tjms
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Mä voin tarjota mun Asconan seuraavaks harjoituskappaleeks...kumimuumi kirjoitti:tuo puolisko opiskelee automaalariksi, sen oma auto näyttää ihan järkyttävältä (valumineen mätineen) kaverin s13 takaluukun se maalasin helvetin hyvinja eno tekee autoglymin myllytyksiä yms jne tjms
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
-
kumimuumi
- OCF Member

ja mä tarjoon omaaniJarno kirjoitti: Mä voin tarjota mun Asconan seuraavaks harjoituskappaleeks...
meinaako toi seutulan automaalaamo sitä mikä näkyy siihen katriinantiellee asti?? siinä lukee vaan että "automaalaamo"?
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki