tehoa calikkaan
tehoa calikkaan
elikkäs miten sais 2.0i 8 venttiilisestä calikasta 10-30 hevosta lisää? ku on toi kone vakkarina aikas tukkonen
Vaiha kansi 16 tappiseksi. Turbo. lastu jutut, tai juustosnaksu...
Ei taida kannattaa. Hommaa halpa calibra jossa on tehokas kone ja vaihda siihen se. Autoja esimerkiksi saksasta varaosiksi, ei tule veroja. Tai linttaliiteristä www.avk.fi.
PS. Mulla sama ongelma.
Ei taida kannattaa. Hommaa halpa calibra jossa on tehokas kone ja vaihda siihen se. Autoja esimerkiksi saksasta varaosiksi, ei tule veroja. Tai linttaliiteristä www.avk.fi.
PS. Mulla sama ongelma.
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
- Undertaker
- 'Diplomat'

No jos tuohon sanon että ei alkanu, niin et sinä sitä usko. No oikeasti laitoin myyntiin, kun tuossa passatti odotti kuskia. Ei oota enää passatti kuskia. se meni kaupan. Että jos nyt vectra lähtee, niin pitää alkaa katteleen b-vectraa... ja farkkuna. Niikö sillon oli puhetta.
Minähän kiihytin normaalisti sillo... että nähtiin miten teän autot lähtee liikkeelle kiihytyksessä, kun minä kiihytin normaalisti....
PS. messerikuskia vitutti.
Minähän kiihytin normaalisti sillo... että nähtiin miten teän autot lähtee liikkeelle kiihytyksessä, kun minä kiihytin normaalisti....
PS. messerikuskia vitutti.
Insignia B -19 1.6t
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8
----------
Vectra C -04 1.8
Vectra B -98 2.5
Kadett E -89 1.6
Vectra A -94 1.8