Astraan (G) erillissarja?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
miklako
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Astraan (G) erillissarja?

Viesti Kirjoittaja miklako »

Terve!
Minkälaisia erillissarjoja clubilaisilta löytyy? Itte aattelin hommata alkuperäisten tilalle jonkun sarjan mutta en tiedä vielä minkä.. Niin ja jos käy suoraan alkuperäiselle paikoille niin se on bonusta :) (lähinnä semmosia haen).
J@gr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja J@gr »

6.5" sinne eteen menee... Itsellä on focalin jotkut en muista mallia mut hintaluokka oli reilu vuos sitten noin 170e. Tosin hyvin on mun korvaan toi focal soinu.
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Juu, Focal on hyvä. Sitä sinne vaan.

Täältä saa ainaki sopuhintaan.

http://www.wasahifi.fi/index.php?val=menu_02
miklako
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

J@gr kirjoitti:6.5" sinne eteen menee... Itsellä on focalin jotkut en muista mallia mut hintaluokka oli reilu vuos sitten noin 170e. Tosin hyvin on mun korvaan toi focal soinu.
Joo ton oon tienny että sinne menee 6.5" sarja.. mutta tarviiko toi focal mitään soviterenkaita yms?
Jyrki P
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jyrki P »

Mulla on jbl:n sarja joka makso 100€ ei mikään huippu mut ei oo kyl äänellisesti ollut mitään valittamista, ainut et ei kestä soittaa älyttömän kovaa ku alkaa särkemään.

Varmaan kaikki erillissarjat tarvii sen soviterimpulan sinne niillä on hintaa 10-20€ pari tai voi tinkiä kaupanpäälle :D
Kuva
Jiik
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jiik »

Mulla on Lanzarin 6.5" 2-tie satsi, ja tarvii ne sovitteet jotka normaalimies tekee ite helposti vaik mdf:stä :lol: Ja diskantit menee vakiopaikalle jos ei heittämällä niin soveltamalla :P
miklako
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Mites ootteko vedelly uusia piuhoja vai annoitteko olla alkuperäset johdot? Ja semmosta vielä että löytyykö ohjetta miten saa ovipahvt irti?
J@gr
'Senator'
'Senator'

miklako kirjoitti:Mites ootteko vedelly uusia piuhoja vai annoitteko olla alkuperäset johdot? Ja semmosta vielä että löytyykö ohjetta miten saa ovipahvt irti?
Ovipahvit lähtee irroittamalla ruuvit ja vetämällä sielä oli semmoset muovi klipsut mitkä lähtee vetämällä irti (selviää parhaiten kun itse tutkii) En tosin irroittanut koko ovipahvia vaan sen verran että sain elementin vaihdettua. Se oli aika hankalan näköistä vetää uudet johdot sinne oven sisään kun sinne meni tiukka nippu johtoja joten jätin ne piuhat vakioiksi. Vahvistimelta vedin tietty piuhat sinne ovelle asti mutta siihen oveen se tyssäs mulla.
miklako
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

J@gr kirjoitti: Ovipahvit lähtee irroittamalla ruuvit ja vetämällä sielä oli semmoset muovi klipsut mitkä lähtee vetämällä irti (selviää parhaiten kun itse tutkii) En tosin irroittanut koko ovipahvia vaan sen verran että sain elementin vaihdettua. Se oli aika hankalan näköistä vetää uudet johdot sinne oven sisään kun sinne meni tiukka nippu johtoja joten jätin ne piuhat vakioiksi. Vahvistimelta vedin tietty piuhat sinne ovelle asti mutta siihen oveen se tyssäs mulla.
Joo tulin samaan tulokseen että noita ovipahveja ei (ainakaan minä) saa irti.. Kai siellä on jonkinlainen jakosuodin oven sisällä? täytyy huomenna kötöstellä soviterenkaat ja pistää uudet elementit kiinni.
Jiik
'Admiral'
'Admiral'

Pahvien irrottamiseen paras työkalu on puukko joka on "pehmennetty" teipillä, sitä vaan tarjoo sinne paffin ja ovipellin väliin. Elikkä liu'utat puukkoa tms. litteää esinettä välissä ja aina kun tökkää kiinnikkeeseen ni varovasti longistat sillä puukolla että saat kiinnikkeet irtoamaan. Näin minä tein ja hyvin lähti ainut hankala juttu oli se yläpuoli misson se ikkunatiiviste, oli meinaan kohtuu tiukassa mut siihenku tarjoo meisseliä tms. ni johan lähtee.

Edittiä: Nii ja siellä ei ole vakiona jakosuotimia
Zeni
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zeni »

AStrassa kannattaa jo ihan oikeasti kuunnella ja miettiä mitä sinne tilalle tunkee. On meinaan todella hyvä jo vakiona tuo etupää.
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
miklako
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Joo nyt sain pahvit irti mutta ei oikeen löytynyt tuolta oven sisältä jakosuotimelle paikkaa. Vois kyllä tehdä niin että tekis vaan tolle diskantille oman jakosuotimen joka mahtuu sinne samaan koteloon.
kimzi
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kimzi »

Mulla olis sama asia edessä, eli pitäisi vaihtaa erillissarja.
Mutta miten sen diskantin muovikotelon saa siitä irti? ei viittis hajottaa.
Onko teillä takana mitään kajareita niillä vakipaikoilla tai hattuhyllyllä?
Jiik
'Admiral'
'Admiral'

kimzi kirjoitti:Mulla olis sama asia edessä, eli pitäisi vaihtaa erillissarja.
Mutta miten sen diskantin muovikotelon saa siitä irti? ei viittis hajottaa.
Onko teillä takana mitään kajareita niillä vakipaikoilla tai hattuhyllyllä?
Se peilikolmio on kiinni samanlaisilla muovitapeilla kun ovipahvikin, irtoaa vääntelemällä. Takana on ovissa ne vakiokaikattimet, jotka ite laitoin kylmäksi.
J@gr
'Senator'
'Senator'

miklako kirjoitti:Joo nyt sain pahvit irti mutta ei oikeen löytynyt tuolta oven sisältä jakosuotimelle paikkaa. Vois kyllä tehdä niin että tekis vaan tolle diskantille oman jakosuotimen joka mahtuu sinne samaan koteloon.
Mä heitin jakosuotimen sinne oven sisään mutta sit on vähän huonompi homma jos ei mahdu...

Ja tohon astran etupään hyvyyteen voi sen verran sanoa että orggis kaiuttimet kuulosti lähinnä pullamössöltä kun vertas kunnon erillissarjaan. Eli soundi muuttu paljon puhtaammaksi ja tarkemmaksi.
Vastaa Viestiin