Astran angel-eyes
Astran angel-eyes
Elikkäs mistä löytyy edullisimmat angel-eyesit? Ja kyseessä siis Astra F.
Hintahaitari mitä itse olen löytänyt kulkee 260-350e välillä.
Onko eri valmistajien valoilla suurikin ero??
Re: Astran angel-eyes
Itse maksoin 259€ enkä ole vielä tähän mennessä halvemmalla missään nähnyt. Jos jostain saa halvemmalla niin kertokoon joku. Omat valot on Sonarin valmistamat, muista ei ole tietoa.Vahinko kirjoitti:Elikkäs mistä löytyy edullisimmat angel-eyesit? Ja kyseessä siis Astra F.
Onneksi autoilu on halpaa 
Ottamatta kantaa noiden sähkösäätöihin, niin saattaa päästä katsastuksesta läpi seuraavasti: Otat kojelaudasta pois koko korkeussäädön kytkimen ja haet merkkiliikkeestä siihen tyhjän peitelevyn tilalle. Jos ja kun ole autoa koskaan katsastanut, niin olet varmaan huomannut, että ne jättää puolet kohdista tarkastamatta. Multa ei mm. ole ikinä testattu takasumuvalon toimintaa, takalasinpesintä/pyyhintä, jne. Ne kiinnittää huomiota lähinnä liikenneturvallisuuteen vaikuttaviin tekiöihin: jarrut, kori, jne. Kun kojelaudasta poistetaan koko katkaisija, niin tuskin inssille tulee mieleen edes kaivata sitä, vaikka pakollinen olisikin.FAstra-98 kirjoitti:Onkos missään angeleissa korkeus säätöä sähköllä?
Ei taida katsastuksessa hyväksyä, ainakaan uudemmissa autoissa!

Tuo saattaa toimia.Antero kirjoitti:Ottamatta kantaa noiden sähkösäätöihin, niin saattaa päästä katsastuksesta läpi seuraavasti: Otat kojelaudasta pois koko korkeussäädön kytkimen ja haet merkkiliikkeestä siihen tyhjän peitelevyn tilalle. Jos ja kun ole autoa koskaan katsastanut, niin olet varmaan huomannut, että ne jättää puolet kohdista tarkastamatta. Multa ei mm. ole ikinä testattu takasumuvalon toimintaa, takalasinpesintä/pyyhintä, jne. Ne kiinnittää huomiota lähinnä liikenneturvallisuuteen vaikuttaviin tekiöihin: jarrut, kori, jne. Kun kojelaudasta poistetaan koko katkaisija, niin tuskin inssille tulee mieleen edes kaivata sitä, vaikka pakollinen olisikin.FAstra-98 kirjoitti:Onkos missään angeleissa korkeus säätöä sähköllä?
Ei taida katsastuksessa hyväksyä, ainakaan uudemmissa autoissa!
Zafira Tourer 1.4T -15
Astra J 1.4T -14
Astra J 1.4T -14
Re: Astran angel-eyes
Itse ostin joku aika sitten angel eyesit ja makso alle 250€. Kysäseppä www.lmt.fi paikasta. Itse ostin tuolta.Vahinko kirjoitti:Elikkäs mistä löytyy edullisimmat angel-eyesit? Ja kyseessä siis Astra F.
Q5 Quattro
eihän toi ole pakollinen varuste ? eikös turvavöitä myöten saa poistella jos on vanhempi auto kun se vuosi kun ne on tullu pakolliseksi ? olenko ihan hakoteillä? kattia ei vissiin kyllä saanut repiä irti vaikka auto olisikin vanhempi kuin -92 mut muistaisin joskus lukeneeni tälläisen huvittavan yksityis kohdan et tais olla ainut tällänen tapaus ? tota pitäis melkein kysyä katsastajat.comista 
Siis tarkoitatko tuota ajovalojen korkeussäätöä? Kyllä se on pakollinen varuste tuossa '98 Astrassa. En nyt muista tarkkaa vuotta, koska se tuli pakolliseksi, mutta noin uudessa autossa se on pakollinen.Julazz kirjoitti:eihän toi ole pakollinen varuste ? eikös turvavöitä myöten saa poistella jos on vanhempi auto kun se vuosi kun ne on tullu pakolliseksi ? olenko ihan hakoteillä? kattia ei vissiin kyllä saanut repiä irti vaikka auto olisikin vanhempi kuin -92 mut muistaisin joskus lukeneeni tälläisen huvittavan yksityis kohdan et tais olla ainut tällänen tapaus ? tota pitäis melkein kysyä katsastajat.comista
Edit: Pieni Googlen käyttö on aina hyväksi. Tämmöinen tieto löytyi: Jos auto on tyyppikatsastettu 1.1.1994 tai sen jälkeen tulee siinä olla sisältä säädettävät valot.