Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Ja mitäköhän hyötyä kyseisestä värkistä olis? Ei ainakaan kannata hakea ajettavuutta... C kadetin iskaritornissa ei ole kun iskari, esim. d kadetissa koko jousitus tukeutuu tolppiin ja tässä siitä on hyötyä....
Ok eli siitä ei olis mitään hyötyä.Autossa on siis iskarit ja jouset mutta voikos sitä madaltaa tai vaihtaa madaltavia jousia ja iskareita.Huomaat varmaan että en tiedä autosta paljon mitään.EDIT miten kadetin ajettavuuta vois parantaa?
[quote="Juho M-P"]Ei sitä ainakaan madaltamalla paranneta. C-Kassuhan on maailman toiseksi parhain ajaa. Paras on B-Ascona...[/quote]
No mulla kyllä on s ei c,joka on minun mielestä hienompi.Siis mitkähän jouset ja iskarit kävis tohon kadettiin,oon kattonut mutta ei oo löytynyt sopivia
-RK- kirjoitti:
No mulla kyllä on s ei c,joka on minun mielestä hienompi.Siis mitkähän jouset ja iskarit kävis tohon kadettiin,oon kattonut mutta ei oo löytynyt sopivia
Kadettia on valmistettu A-, B-, C-, D- ja E-mallia. Nämä ovat siis korimalleja, S saattaa tarkoittaa moottorin tyyppiä, esim. 1.6S ja sillä ei ole juuri tekemistä auton ulkonäön kanssa. Kerro nyt ensimmäisenä sen autosi vuosimalli niin se jo selvittää mika sen korimalli on.
Joo siis aikasemmin mainitsin että en tiedä autosta paljon mitään että ei kannata hiiltyä .Auto on siis Kadett 79 c 1.2 muttei coupe vaan porrasperä,katos mie sekotin sen että S ois ollu porrasperä ja C ois ollu coupe.Mutta hyvä että tuokin selvis.