Ostin ton auton noin 2kk sitten ja ois kiva tietää auton historiaa.
Tyytyväinen olen ollut ostokseeni ja autoilu innostus vaan senkun kasvaa kasvamistaan
Oon vaan kuullut juttuja että ois Haverisen rakentama Calibra (HUHUJA)!
Auton laitoin huvin vuoksi nettiautoon myyntiin ihan ajan vietteen vuoksi
Juu sama auto ku tossa kuvassa. Rekisteri kilpi on nykyään orkkis paikalla. en kyl ainakaan halvalla luovu tosta ku ei ole mitään vikaa tai kunnon syytä miksi pitäisi päästä eroon.
Miksi vitussa se sitten pitää olla siellä netissä myynnissä? Paljoa oo järkee laittaa myyntiin jos ei ole aikomustakaan myydä. Tosin minun mielipiteeni vain
Vectra C GTS Turbo
Ikuisuuden projektina Vectra -94 (ex-c20ne) nyk. c20xe White Song
hercules kirjoitti:Miksi vitussa se sitten pitää olla siellä netissä myynnissä? Paljoa oo järkee laittaa myyntiin jos ei ole aikomustakaan myydä. Tosin minun mielipiteeni vain
Eiköhän auton omistajalla ole aikomus myydä se tuolla hinnalla. Moni laittaa myyntiin kokeillaakseen kepillä jäätä, jos voittoa tulis.
Niin kun sanoin en luovu calibrasta halvalla koska siinä ei ole mitään vikaa ja olen todella tyytyväinen ostokseeni. tietysti jos joku haluaa tulla ostamaan auton niin pakkohan se on sit myydä hampaat irvessä jos tarpeeksi rahaa saa
PetriK kirjoitti:Niin kun sanoin en luovu calibrasta halvalla koska siinä ei ole mitään vikaa ja olen todella tyytyväinen ostokseeni. tietysti jos joku haluaa tulla ostamaan auton niin pakkohan se on sit myydä hampaat irvessä jos tarpeeksi rahaa saa
No mikäs se hinta ois että sais nähä ku luovut hampaat irvessä tosta kaunokaisesta????