Ohjaustehostin

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Kunja
'Admiral'
'Admiral'

Ohjaustehostin

Viesti Kirjoittaja Kunja »

kuinka paljon pitää laittaa öljyä ohjaustehostimeen ku en nää mitään merkkejä siellä?? Astra G. se putki täyteen vai kuinka paljon???
calibra88
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja calibra88 »

Samaa olen itse miettinyt.. mutta vaan calibraan
Opel calibra 2.0 16v
ham
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja ham »

Jeps, täyteen. Ainakin Opel huollossa täyttivät siihen asti mistä säiliö alkaa supistumaan korkkia kohti. Niin, vaikka ei se ollut kyllä pahemmin vähentynytkään - ehkä sentin tai puoli. Huomasin vaan katsoa sinne kun olivat holvanneet sitä öljyä pakoputkenkin päälle.
Dobermann
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Dobermann »

ham kirjoitti:Jeps, täyteen. Ainakin Opel huollossa täyttivät siihen asti mistä säiliö alkaa supistumaan korkkia kohti.
Välttääkseni turhaa uusien ketjujen aloittamista - jatkan tästä. Search ei kummoisia vastauksia antanut.

Eli mitä ohjaustehostinöljyä pitäisi käyttää C20XE -koneiseen Calibraan? Kelpaako Motonetin litkut vai kannattaako käyttää GM:n omia myrkkyjä?
DownNola
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja DownNola »

Samaa olen tässä itekkin etsiskelly, eli kuinka paljon (mihin asti sitä säiliötä) öljyä sinne ohjaustehostinsäiliöön oikein laitetaan, kun mobiili ollos vectra b 1.6 -99
Boah
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boah »

Mittatikku ainakin minun B-Vectroissa löytyny/löytyy säiliön korkista. Tikussa on joko 2 viivaa joiden välissä pinnan pitää olla tai 1 viiva jolloin pinta oltava viivan ja tikun pään välissä.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

Boah kirjoitti:Mittatikku ainakin minun B-Vectroissa löytyny/löytyy säiliön korkista. Tikussa on joko 2 viivaa joiden välissä pinnan pitää olla
alempi viiva kun kone on kylmä ylempi kun kone on lämmin. näin sanoo manuaali.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Boah
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boah »

Haynesin B Vectran opas käskee tarkastaa kylmänä, että pista on merkkien / merkin ja tikun pään välissä.
Toyota Corolla 2006 1.6 A
Vastaa Viestiin