Millä aineella saisi Fastran harmaantuneet puskurit ja muutkin muoviosat pysymään mustina? Olen monen monituista kertaa laittanu Korrekin muovikiiltoa puskureihin yms, mutta kerran pari kastuttuaan ne on ihan raidalliset ja laikukkaat.
Käytännössä joka pesukerralla pitäis hinkata sitä muovikiiltoa. Toiste on kyllä tota ainetta osta, jos on olemassa jotain parempaa. Maalaamaan en rupea, kun olen nähnyt miten hyvin se maali siinä muovissa pysyy..
Itsellä sama ongelma puskureissa ja totesin myöskin tuon Korrekin muovikiiltoaineen totaalisen turhaksi. Sehän oli jotakin kummallisen näköistä geeliä. Purkissa taisi lukea että ei sisällä silikonia, mutta olisiko joku silikonipohjainen aine toimivampaa?
Joskus on ollu juttua, et kuumailmapuhaltimella saa ihmeistä aikaan noden puskureiden kanssa. Itte en oo koskaan kokeillu, koska olen ollu tyytyväinen Turtlewaxin puskurin "mustaamis" aineeseen
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
-Petsku- kirjoitti:Joskus on ollu juttua, et kuumailmapuhaltimella saa ihmeistä aikaan noden puskureiden kanssa. Itte en oo koskaan kokeillu, koska olen ollu tyytyväinen Turtlewaxin puskurin "mustaamis" aineeseen
turtlewaxin mustavahan mukana tulee muuten vielä sellanen korjaus "kynä" jolla saa hinkutettua naarmuja tmv umpeen. tosin en ole vielä maalipinnoille tai yhtään mihinkään kokeillut.
-JMV- kirjoitti:Autoglymillä on muoviosiin tarkoitettua ainetta jolla saa haalistuneet muoviosat mustiksi.Ite oon käyttänyt ko. ainetta ja hyvin toimii.
Muistatko aineen tarkempaa mallinimeä, ilmeisesti pysyykin hyvin?
Tuota vois testata.
-JMV- kirjoitti:Autoglymillä on muoviosiin tarkoitettua ainetta jolla saa haalistuneet muoviosat mustiksi.Ite oon käyttänyt ko. ainetta ja hyvin toimii.
Muistatko aineen tarkempaa mallinimeä, ilmeisesti pysyykin hyvin?
Tuota vois testata.
Piti käydä ihan tarkistamassa.Plastic & rubber cleaner 07b lukee purkissa.Tuolla lähtee myös vaha helposti listoista.Tuossa vielä purkista kuva http://www.autoglym.co.uk/bodyshop/prc.swf
Ite vedin tinnerillä ne puhtaax ja ihme kyllä ne ei menny harmaaksi vaan jäivät ihan mustiksi. En sitten laittanut enää mitään pintaan.
Älytön lika pinttymä kerros lähti pinnasta!!
Paras aine millä oon saanu pysymään mustana oli joku vesipohjainen sumutepullossa oleva Amor joku muistaakseni..ei ole puteli tähän hätään. Pari kesää kestää puteli kun sumuttelee sisustan osat kanssa Hintaa joku 12e muistaakseni.
ehottomasti paras muoviosien tummentaja on kuumailmapuhallin. jos haluat vaalentuneet mustat osat takaisin kiiltävän mustiksi niin suosittelen lämmitystä, kaikista halvin ja pysyvin ratkaisu
pietu0ne kirjoitti:ehottomasti paras muoviosien tummentaja on kuumailmapuhallin. jos haluat vaalentuneet mustat osat takaisin kiiltävän mustiksi niin suosittelen lämmitystä, kaikista halvin ja pysyvin ratkaisu
Voi toimia tuo kuumennuskin. Mutta ainakin oman Astran puskurissa on mustien muoviosien välissä punainen "lista" ja se ei varmaan tykkää lämmittämisestä