Tyhmä kysymys (?) B-Omegan ajovaloista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
D-Ma
'Admiral'
'Admiral'

Tyhmä kysymys (?) B-Omegan ajovaloista

Viesti Kirjoittaja D-Ma »

Ok, eli nyt on umpiot menossa vaihtoon ja olen miettinyt vähän "hianompia" umpioita kuin nuo vakiot. Autoni siis B-Omega vm94.

Olen miettinyt noita 98-99 valoja kun ovat kirkkaalla lasilla ja muutenkin ihan näpsäkät, mutta umpioita tutkaillessani netistä huomasin seuraavaa: 94-97 H1+H1 polttimot ja 98-99 H1+H7 polttimot.. H1 ja H7 kannathan tietenkin ovat erilaisia, eli näin maalaisjärkeä kaupunkilaisittain käytettynä ei vaihto onnistuisi ihan vaan heittämällä uudet umpiot kiinni ja vanhat polttimot sinne perässä. Onko näin?

Vai voinko laittaa tilauksen vetämään 98-99 umpioista hyvillä mielin. Mielelläni en lähtisi tekemään muutoksia, vaikka periaatteessa (ellen taas ole hakoteillä..) H7 menisi kun vaihtaisin vaan johtosarjan päässä H7 sopivan liittimen..

Tuntuu että B-Ompulle ei meinaa juurikaan löytyä styling puolen osaa perinteisten Riegerin, Mattigin ja Steinmetzin ulkopuolella.. Eli ajovaloja en ole löytänyt vielä yhtään.. Tiedän että pakkohan niitäkin on olla, mutta kun ei etsivä ole osannut löytää..
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Tyhmä kysymys (?) B-Omegan ajovaloista

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

D-Ma kirjoitti:Ok, eli nyt on umpiot menossa vaihtoon ja olen miettinyt vähän "hianompia" umpioita kuin nuo vakiot. Autoni siis B-Omega vm94.

Olen miettinyt noita 98-99 valoja kun ovat kirkkaalla lasilla ja muutenkin ihan näpsäkät, mutta umpioita tutkaillessani netistä huomasin seuraavaa: 94-97 H1+H1 polttimot ja 98-99 H1+H7 polttimot
ks. http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... aa&start=0
D-Ma
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja D-Ma »

Suuret kiitokset!
Vastaa Viestiin