B Vectra 2.0 -96 vilkku/lähi/kaukovaloviiksi vikaa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
kaneja
'Kadett'
'Kadett'

B Vectra 2.0 -96 vilkku/lähi/kaukovaloviiksi vikaa

Viesti Kirjoittaja kaneja »

Onko ko. viiksi vaihdettavissa kotikonstein sillä kaukovaot kytkeytyy päälle pienestäkin kosketuksesta ja lähes aina vilkkua käytettäessä, kiusallista varsinkin vastaantulijoille.
Tampereen Metro-autossa väittivät vivun maksavan 63euroo+työt.
Olisko kyseessä vain joku löysälllä oleva osa joka olisi kiristettävissä tai peräti kontaktivika minkä saisi putsaamalla kuntoon, auto on ollut mulla vasta pari viikkoa enkä ole tutustunut sen sielunelämään vielä kunnolla,siksipä apuja tarvitsen.

Edit: tuoltahan sitä löyty paljonkin tietoa foorumista, hakukoneessa oli vain väärä kysymys siksi uusi topicci eli motonettiin siis matka.
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Hus motonettiin siitä hakemaan uutta viikseä.

Koodi: Valitse kaikki

MONITOIMIKATKAISIJA "VIIKSI"    OPEL VECTRA-B 96--02
Ratin alla olevat ns. "Viiksikytkimet"
B Vasen viiksi (vilkut/valovaihto, ei vakionopeuss). . . .  48-8395    19.90 ???
B Vasen viiksi (vilkut/valovaihto, vakionopeussäätimellä).  48-8587    54.00 ???
B Sedan/Oikea (pyyhkimet tihkulla/pesuri). . . . . . . . .  48-8140    15.50 ???
B Oikea (pyyhkimet tihku+TAKAlasi/pesuri). . . . . . . . .  48-8095    14.90 ???
Vaihtokaan ei kuulemma ole vaikea, kehuvat kymmenen minuutin työksi ;)
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
pollari
'Kadett'
'Kadett'

Vectra b Viiksi

Viesti Kirjoittaja pollari »

-(z)- Mulla oli aikoinaan B veccu siitä meni kahesti viiksi rikki et rupes välkyttelee itestään pitkiä yritin korjata sitä itse mut ei siitä mitään tullu ei muutakun ostamaan uusi.varmaan joku tyyppi vika . Vaihdoin itse viiksen ei ole paha vaihtaa!
Opel Vectra C GTS
Pepe_84
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Pepe_84 »

Minä vaihdoin viime viikolla just ton vilkku viiksen omaan -96 b-veccuun.
Se on semmoinen 10 minuutin homma! Otat ratin ympäriltä ne muovit pois, alamuovissa 3 ruuvia ja sit käännät rattia 90 astetta niin siinä on 2 ruuvia..
Vastaa Viestiin