Ehdotuksia Calibran poppeihin
Ehdotuksia Calibran poppeihin
Joo niin Calluun pitäis hankkia poppi vehkeet, lähinnä vaan kajarit.
ehdotuksia otetaan avosydämmin vastaan.
Miettisin noita DLS B6 eteen.
Oletteko vaihtaneet taake jotkut uudet kajarit vai jättäneet ne vanhat sinne?
ja subbarin taake, millaisia ehdotuksia olisi
ja millaisia vahvistima ja mille kajareille.
soitin on Blaupunkt Los Angeles.
ehdotuksia otetaan avosydämmin vastaan.
Miettisin noita DLS B6 eteen.
Oletteko vaihtaneet taake jotkut uudet kajarit vai jättäneet ne vanhat sinne?
ja subbarin taake, millaisia ehdotuksia olisi
ja millaisia vahvistima ja mille kajareille.
soitin on Blaupunkt Los Angeles.
Kerran ehdotuksia kysyttiin ni tässä yksi...
Erillissarja (eteen): Peerles D6
Subi: Peerless tai Hertz
Vahvari: SPL Dynamics S-2604
Eli vaffi on 4-kanavainen jolloin taka kanavat olisivat sillattuna subille ja sitten jäisi molemmille erillis sarjoille oma kanavansa... Ja Itse jättäisin takakaiuttimet vallan pois ja panostaisin niiden hinnan parempiin etukaiuttimiin... Soitin on varmaan ihan perushyvä/käyttökelpoinen tarkoituksiisi...
Eli vaffi on 4-kanavainen jolloin taka kanavat olisivat sillattuna subille ja sitten jäisi molemmille erillis sarjoille oma kanavansa... Ja Itse jättäisin takakaiuttimet vallan pois ja panostaisin niiden hinnan parempiin etukaiuttimiin... Soitin on varmaan ihan perushyvä/käyttökelpoinen tarkoituksiisi...
-
juha_siren
- 'Kadett'

jeps eli mun mielestä kyllä jos vain on vähänkään enemmän budjettia niin tottakai digipääte bassolle, mulla on tällä hetkellä Alpinen Type-R 15" jota soittaa Crossfire bmf d1000 digipääte, yläpäänä mtx thunder 3000 jolle joku focuksen formula-x 4*75w ja soittimena pelaa pioneerin 5100r.. ja bassolle pönttö on sen verta iso että se toimii hattuhyllynä eli kohtuu kookas 
Yhdyn tähän ehdotukseen. Itse kyllä hankkisin jotkut takakaiuttimetkin (mielipideasioita)TuKe88 kirjoitti:Kerran ehdotuksia kysyttiin ni tässä yksi...
Älä vaan mene hankkimaan DLS:n B6 erkkasarjaa. Varsinkin diskantti kuulostaa kauhealta.
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Takakaiuttimista ei ole mitään hyötyä (lisäävät ehkä tilantuntua jeejee). Ne pilaavat myöskin stereokuvaa, sillä ne ei eivät toista niin alas etteikö kuulija kuulisi mistä suunnasta basso jumputtaa( lue:subbari kuulostaa huonommalta).
Eipä se B6 ole mikään kovin huono ostos hintaansa nähden. Diskantti ei ehkä ole parhaimmasta päästä mutta tarviiko sen diskantin pauhata aivan korvan vieressä? B6 ei myöskään välttämättä tarvitse vahvistinta että sitä pystyy soittamaan normaalisti, toki vahvistimen kanssa kuulostaa paremmalta.
Eipä se B6 ole mikään kovin huono ostos hintaansa nähden. Diskantti ei ehkä ole parhaimmasta päästä mutta tarviiko sen diskantin pauhata aivan korvan vieressä? B6 ei myöskään välttämättä tarvitse vahvistinta että sitä pystyy soittamaan normaalisti, toki vahvistimen kanssa kuulostaa paremmalta.
ennemin etu kajareiks Dls mw6. Ja taka kajareil ei tee mitää mitää. Ellet itse halua lisää muka vuuksia takapenkkiläisille. Ite oon hommannu takapenkkiläisille spl pro dynamics 5.2a . Et ite et hyödy taka kajareist mitenkää.nico.567 kirjoitti:Yhdyn tähän ehdotukseen. Itse kyllä hankkisin jotkut takakaiuttimetkin (mielipideasioita)TuKe88 kirjoitti:Kerran ehdotuksia kysyttiin ni tässä yksi...
Älä vaan mene hankkimaan DLS:n B6 erkkasarjaa. Varsinkin diskantti kuulostaa kauhealta.
Carina II 1.6 vm89
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Mulla on tuossa tuosessa edessä ja takana mtx thunder 6500 erillis sarjat ja kontissa 2x 10" xplod ite olen ollut tyytyväinen ja tuossa toisessa on edessä ja takana jvc:n keskiäänet ja vakio diskantit ja free airina 2x 15" subit joille pitäis alkaa tekeen kotelo ja samalla siirtää tuosta toisesta viel nuo 10":set tuonne 15":sten kaveriks
Mitsubishi 3000GT
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

-
nuhapumppu
- 'Diplomat'