Irmscherin ruisku?
Irmscherin ruisku?
mulla on 1.6sv vectra kaasarilla ja ajatelin vaihtaa siihen Irmscherin 4-piste ruiskun, paljon tehon lisäys ja muut edut?
Tehot nousee muistaakseni 82hv->90hv
ja vääntö 128nm@2600rpm->145nm@3500rpm.
Noi lukemat olen kai joskus jostain bongannut, en vaan muista yhtään mistä, joten luotettavuus ei ole 100%.
Mitä eroa tavalliseen ruiskuun? -kysymystäsi en oikein ymmärrä. Mihin tavalliseen ruiskuun? Tavallinen LE2-jetronic tuokin ruisku on, siinä on vain Irmscherin tuotantoa oleva imusarja ja ilmansuodatinkotelo kun ei ilmeisesti valmiitakaan löytynyt. Muut palikat saakin sitten vaikka 18E-moottorista tai jostain muusta LE2-jetistä. (esim. kaasuvaijerin joudut ostamaan vectraasi 18E koneiseen Kadettiin tarkoitetun mallin.)
ja vääntö 128nm@2600rpm->145nm@3500rpm.
Noi lukemat olen kai joskus jostain bongannut, en vaan muista yhtään mistä, joten luotettavuus ei ole 100%.
Mitä eroa tavalliseen ruiskuun? -kysymystäsi en oikein ymmärrä. Mihin tavalliseen ruiskuun? Tavallinen LE2-jetronic tuokin ruisku on, siinä on vain Irmscherin tuotantoa oleva imusarja ja ilmansuodatinkotelo kun ei ilmeisesti valmiitakaan löytynyt. Muut palikat saakin sitten vaikka 18E-moottorista tai jostain muusta LE2-jetistä. (esim. kaasuvaijerin joudut ostamaan vectraasi 18E koneiseen Kadettiin tarkoitetun mallin.)
Uutena veikkaisin,ettei löydy mistään ja jos löytyy,niin sarjan hinta todennäköisesti ylittää auton hinnan.Trinity kirjoitti:Kysys esim. haveriselta saatavuus, asennus ja hinta ym. tiedot.
Asennuskin on niin bolt-on,ettei pahemmin tarvitse edes auton tekniikasta tietää.
Kunhan perustyökalut pysyy kourassa,niin muutamassa tunnissa hoituu.