lastusta ja pöntöstä B vectraan?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
laaki
'Kapitän'
'Kapitän'

lastusta ja pöntöstä B vectraan?

Viesti Kirjoittaja laaki »

Jees, elikkä olen ihan "uusi" kirjoittelija täällä ja tulipa ostettua pitkän harkinnan jälkeen tuollainen (ilmeisesti) B-mallin vectra? Vuosmallia 2000 sekä Sport malli V6 2,5l (sedan). Eka ooppeli ja täten tietoa on näistä hyvin vähän. Olen kyllä puljannu paljon muitten merkkien kanssa, mutta tämä tuntui hyvältä ja huolletulta vehkeeltä joten päädyin ostamaan. Vectralla on ajettu n. 70tkm ja varusteita löytyy ihan hyvin tämän ikäiseen.. ainoa mitä jäin kaipaamaan oli sähköikkunat taakse, muuten kyllä olen tyytyväinen..

No itse asiaan:

Käytin searchia, mutta eipä löytynyt vastaavaan aihetta, tai sitten kahlasin liian nopeasti aiheet läpi (n. 400 aihetta). Kysymyksiä olisi pari mihin haluisin vastauksen:

- onko hyötyä lastuttaa tälläistä V6 "vaparia"? Ja jos on niin onko kukaan ostanut ja mistä ja minkä hintaista lastua?

- takapönttö (eli se viimeinen äänenvaimennin) näyttää alkuperäiseltä ja hyvin ruostuneelta. Pitäisi siis ostaa uusi. Mistäs tähän vectraan olette ostaneet hyvää (ei halpaa!) rosterista takapönikkää? Äänien ei tarvitse muuttua eikä tosiaan tarvitse olla halpa, koska halvalla on tapana mennä paskaan kuntoon nopeasti :evil:

Voitte myös laittaa tähän linkkejä, jos löytyy vastaavia topicceja missä näitä asioita olisi käsitelty.

Eipä kai tässä muuta. Kuvia voin laittaa jos jotain kiinnostaa :roll: muuten vakio paitsi edessä on alunperin lisävarusteena ostettu Irmscher:in ritilämaski (kuitti siitä tallessa ja ostopaikkana Opel-huolto ja hintana ~ 1000mk :o ).
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

No tuo Sebringin vaimennin on ainakin minua tyydyttänyt ulkonäön sekä äänien puolesta!
Lastutuksesta en osaa sanoa mutta luulenpa että hyöty on minimaalinen hintaansa nähden :)

http://www.sebring.at/
Vastaa Viestiin