A-vectran takaiskarin kiinnitysputti katkesi
A-vectran takaiskarin kiinnitysputti katkesi
Joo, nyt tällänen ongelma. Rupesin irroittamaan takaiskarin alapuolen kiinnityspulttia. Pultti oli tietenkin ruostunut ja erittäin tiukassa. lopulta pulti alkoi antamaan vähän periksi mutta sitte kuului vaan että naps ja pultti meni poikki suunnilleen puolesta välistä.
iskari on nyt kiinni puolikkaan pultin varassa ja eihän sitä uskalla silleen jättää. Miten loput pultista vois saada pois. Oon yrittäny porata sen lopun pois mutta se on tosi työlästä.
Mikä vois olla nyt järkevin ratkaisu?
Jospa tästä sais jotain selvää, että mitä tarkoitin.
Tarkoituksena olis asentaa madallusjouset. Olis pitäny irroittaa iskari yläpuolelta, mutta turha tässä on enää olla jälkiviisas..
Ja auto on A-vectra vm.91 c20ne
iskari on nyt kiinni puolikkaan pultin varassa ja eihän sitä uskalla silleen jättää. Miten loput pultista vois saada pois. Oon yrittäny porata sen lopun pois mutta se on tosi työlästä.
Mikä vois olla nyt järkevin ratkaisu?
Jospa tästä sais jotain selvää, että mitä tarkoitin.
Tarkoituksena olis asentaa madallusjouset. Olis pitäny irroittaa iskari yläpuolelta, mutta turha tässä on enää olla jälkiviisas..
Ja auto on A-vectra vm.91 c20ne
Jaa, olisko sittenkin noin... 
Voisin edelleen melkein vaikka vetoa lyödä, että mulla oli erilainen, mutta kun ei oo enää veccua pihassa ni ei voi tarkistaa....
Jos se tuollanen on, ni vastakierretappia siihen varmaan kannattaa tarjota. Ensin crc-kylpyä oikein kunnolla kehiin...
Voisin edelleen melkein vaikka vetoa lyödä, että mulla oli erilainen, mutta kun ei oo enää veccua pihassa ni ei voi tarkistaa....
Jos se tuollanen on, ni vastakierretappia siihen varmaan kannattaa tarjota. Ensin crc-kylpyä oikein kunnolla kehiin...
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Opel Zafira 1.8 -99
Voi olla että joutuu lyömään aika lujaa jos se toinen puolikas pultista on kierteessä jumissa koko matkaltaan. Ja sen jälkeen vaan tekemään uusia kierteitä?Azzyyr kirjoitti:Joko muistini on lopullisesti mennyt tai sitten kiinnityksiä on erilaisia...
Sehän on siinä alapäässä aivan irtopultti, ja jos se katkes ni lyöt sen tuurnalla veke, ja uus tilalle....
Niin, se pultti on siitä kierreosasta jumittunu ja ehkä 5mm pulttia kannattelee iskaria. En tiiä että mitä tässä keksisi. Voiskohan ne kierteet antaa periksi jos jollain iskisi. Jos sais sen katkenneen pultin pois niin laittasi uuden pultin ja toisesta päästä mutterilla. Just ja just sais sopimaan sormet sinne takaosaan.
Kuinkahan kalliiksi tulisi jos veis huoltoon auton?Tuskin tulis muuta hintaa kun vaa työstä, mutta työ on kallista huollossa. Aluksi pitäs tehä jokin tuki systeemi sinne iskarin alaosaan että uskaltais ajaa pikkumatkan..
Kuinkahan kalliiksi tulisi jos veis huoltoon auton?Tuskin tulis muuta hintaa kun vaa työstä, mutta työ on kallista huollossa. Aluksi pitäs tehä jokin tuki systeemi sinne iskarin alaosaan että uskaltais ajaa pikkumatkan..