Taas lasikuidusta.... =)
Taas lasikuidusta.... =)
MItä kittiä kannattaa käyttää kun tekee noita lasikuitu-juttuja? Ihan tavallinen kitti ei varmaan käy. Lasikuitukitti??? vai mitä::::?
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Ilmeisesti täytyy käydä vaikka motonetissä ostaa lasikuitukittiä... kai se muovissakin kiinni pysyy?
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut
Juuri näin.vectraTBO kirjoitti:Lasikuitukitti on kyllä pa***maista hiottavaa ainakin käsin kun se on niin kovaa...
Itse olen käyttänyt kuitu puskurien tasoittamiseen lasikuitukittiä isompien monttujen ja kolojen täytteeksi ja muuten ihan normaalia hienorakeista pintakittiä.
Lasikuitukitillä muoto "sinnepäin" ja polyesterikitillä sileäksi.
Juu, tai vain vähän uutta muotoa tuohon kakkoskiesin etupuskiriin (Jope kirjoitti:Siis onko tarkoitus paikkailla vai vääntää jotain uutta lasikuidusta?
On vaan tämä muovin ja lasikuidun käsittely ihan uutta mulle, aiemminm ei olla käytetty ku peltiä ja se on "helpompaa" ja tutumpaa.
Pysyykö siinä puskurissa sitten kiinni tuommoinen ihan tavallinen "finspackel"? ei siinä isoja monttuja enään ole jäljellä mutta onhan mulle epäkesko millä hioa, pitäisikö sittenkin käydä ostamassa lasikuitukittiä????
Saab 96 V4 Turbo
Omat nettisivut
Omat nettisivut