Corsaan MP3/DVD soitin tai DIN sovitin?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
jihis
'Kadett'
'Kadett'

Corsaan MP3/DVD soitin tai DIN sovitin?

Viesti Kirjoittaja jihis »

Moro!
Oliskohan kellään kokemuksia Corsan soittimen vaihdosta. Minulla on -04 C Corsa ja vähän himottais pistää MP3 soitinta ja/tai DVD näyttöä kiinni autoon.
Onko se "vakio" mankka 2xDIN kokoinen vai jotain siltä väliltä?
Olen koittanut etsiä jotain sovitinlevyä tai vastaavaa millä sais siististi normaalin DIN-kokoisen soittimen kiinni mutta eipä ole tullut vastaan.
Kaverini laittoi Focuksen alkuperäismankan tilalle ihan normaalin DIN-soittimen ja löysi sovitinkappaleenkin ihan FORD-liikkeestä...
Ei viittis Fordia ostaa ihan vaan mankan takia :lol:
T.epätietoinen
Speitan
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speitan »

Kyllä siihen saa opel-liikkeestä sovittimen.
jihis
'Kadett'
'Kadett'

No perkules!

Nonii taas sitä tyhmyydestä sakotetaan. Enpä oo tohdinnu ees kysyä mistään liikkeestä niitä sovittimia kun olen jostain syystä luullu ettei sellaisia ole. Toi oliskin aika venka laittaa siihen monitoiminäytön tilalle näyttö, olis ainakin hyvin näkösällä.
Olisko sulla kuvia/lisäinfoa millasen näytön ja soittimen olet Corsaasi laittanu?
Alko kiinnostus herää kummasti :)
Olisko kellään tietoa hinta/laatusuhteiltaan hyvistä soittimista missä olis näytöt mukana ja soittelis ainakin DVD:t ja MP3set?
Kiitoksia vaan vastanneille!
Yhtä en vaihda...
jihis
'Kadett'
'Kadett'

Juu näin on!

Juu kallista on. Taitaa saada mun budjetilla ehkä jonku DIN-koloseen menevän soittimen näytöllä ja sitte kuunnellaan jytää vakiokajareilla seuraavat 5 vuotta :cry: Eihä nekään kaikki paskimmat ole....niipä niin.
Hienon Corsan olet värkänny, kelpais mulleki! On mulla sentään saman värinen :)
Oliks sulla tietoo oliko se v...n kallis sovitinosa DIN laitteille 1 vai 2 paikkainen eli saako siihen 2 raadiota päällekäin?
Täytyy rupee säästämään siihen....
Yhtä en vaihda...
Vastaa Viestiin