MV6:sen käyttökustannukset?
- Undertaker
- 'Diplomat'

MV6:sen käyttökustannukset?
Olen harkinnut ostavani B-mallin omega MV6:sen. Minkälaisia bensarosvoja moiset vehkeet ovat? Keskikulutuksia?
Entäs jos jotain hajoaa...pitääkö olla lottovoittaja korjauskustannuksia maksettaessa?
Entäs jos jotain hajoaa...pitääkö olla lottovoittaja korjauskustannuksia maksettaessa?
Re: MV6:sen käyttökustannukset?
Vuotavat venttiilikopat ja pakosarjat ovat hinnakkaita korjata, venttiilikoppien tiivisteiden vaihto maksoi kaverilla reilun 500€ ja toisella Kansipahvien vaihto 2200€ ...eli mikä nyt on lottovoittajan kustannuksia ja mitkä ei. Mikään ei ole ilmaistaUndertaker kirjoitti:Olen harkinnut ostavani B-mallin omega MV6:sen. Minkälaisia bensarosvoja moiset vehkeet ovat? Keskikulutuksia?
Mulla on toi bensan kulutus ollut noin 11,5l/100km, siis keski kulutus. eli ei kai kovin paha. remonteista en tiiä ku ei oo tarvinnut vielä tehdä, mut esim moottoriöljyt+vaiht.öljyt+peräöljyt+suodattimet ja niiden vaihto maksais enintään 350eur merkkiliikkeessä. ei paha?
Vectra stw 1.6 -98
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
Astra stw 1.6 -05
Kawasaki kx250f -09
itellä keskikulutus n. 10.8-11.8 talvella vähän enemmän. aikalailla lyhyttä ajoa. aika kohtuullinen kulutus kun auto on kumminkin 1680kg ja automaatti. parhaillaan olen päässyt 7.8 matka-ajossa, mutta normali matkakulutus on n.8.5 kun ajelee vähän lujempaa.
olen yllättynyt kuinka edullisesti tuohon saa varaosia. remontin hinnoista täällä paljon puhutaan mutta eteläsuomessa taitaa maksaa kaikkiin autoihin samassa suhteessa enemmän. osakasko itellä, liikennevakuutuksen kans n.470€ /vuosi. ja nuo tukivarret on ongelmana kyllä aika monessa autossa tänäpäivänä samoin puslat ja koiranluut.
olen yllättynyt kuinka edullisesti tuohon saa varaosia. remontin hinnoista täällä paljon puhutaan mutta eteläsuomessa taitaa maksaa kaikkiin autoihin samassa suhteessa enemmän. osakasko itellä, liikennevakuutuksen kans n.470€ /vuosi. ja nuo tukivarret on ongelmana kyllä aika monessa autossa tänäpäivänä samoin puslat ja koiranluut.
kulutus!
Oot kova jätkä jos ajat MV6 3.0 automaatilla alle 12l/100km ku ohjekirjakin sanoo et veis 13.1. Itselläni oli samanlainen auto ja vei kyllä yli 13l/100km ja talvella huomattavasti enemmän. Ajot pelkästään kaupunki/kaupunkiin ajoa
kulutus!
Oot kova jätkä jos ajat MV6 3.0 automaatilla alle 12l/100km ku ohjekirjakin sanoo et veis 13.1. Itselläni oli samanlainen auto ja vei kyllä yli 13l/100km ja talvella huomattavasti enemmän. Ajot pelkästään kaupunki/kaupunkiin ajoa
- Undertaker
- 'Diplomat'

Re: kulutus!
ei tarvitse hokea. en kyllä ole maininnut mistään kaupunkiajosta vaan lyhyestä ajosta. muija käy tuolla töissä työmatka n.7km. ite ajelen vähän miten sattuu mutten ajelekkaan mitään pimpparinkiä kaupungilla. kyllä sillälailla saa menemään vaikka 20L/100km.zamboni kirjoitti:Oot kova jätkä jos ajat MV6 3.0 automaatilla alle 12l/100km ku ohjekirjakin sanoo et veis 13.1. Itselläni oli samanlainen auto ja vei kyllä yli 13l/100km ja talvella huomattavasti enemmän. Ajot pelkästään kaupunki/kaupunkiin ajoa
omassa ajossa tuo vie ton verran. muista en tiedä enkä lähe arvuuttelemaan.