PO-Metal kimppatilaus kanget (c)20xe/let (c)20ne/se/seh
PO-Metal kimppatilaus kanget (c)20xe/let (c)20ne/se/seh
Kuinka moni tulisi mukaan kimppatilaukseen PO-metallin kankiin vakio mittaisiin jotka passaavat (c)20xe/let (c)20ne/se/seh koneisiin
olen soittanut ja kysynyt jo 3sarjaa kankia maksaisi 750€ yksi sarja mutta jos porukkaa saisi ennemmän nii hintahan varmana laskee voisin soittaa ja kysyä Pasilta paljon tulisi maksamaan jos tulee enemmän porukkaa
tilattaisiin nämä kanget joskus syksy-talvella
Mikko Kellokumpu
olen soittanut ja kysynyt jo 3sarjaa kankia maksaisi 750€ yksi sarja mutta jos porukkaa saisi ennemmän nii hintahan varmana laskee voisin soittaa ja kysyä Pasilta paljon tulisi maksamaan jos tulee enemmän porukkaa
tilattaisiin nämä kanget joskus syksy-talvella
Mikko Kellokumpu
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Tämä selvä.madi kirjoitti:kestää melkosesti voimaa ainaki 600hp 600nm
vakio xe/let kangethan alkaa meneen mutkille jo 300-350hp ~480nm
vakio ne kanget ei kestä tuotakaan
Eiku aattelin, et oisko hommannut tommoset C20NE:hen, siit olis tarkotus kutitella irti vaparina n. 170hv/200Nm, puristuksina jotain 10,5-11,0:1. Ku en tiiä, luottasko vanhoihin kankiin, vaikka särötarkastas+tasapainottas ne?
Vai hommaisko vaan uudet orkkiskanget...
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti:
ARP2000 pultit tulee mukana. Teräs on käyttötarkoitukseen valittua kamaa, liekö sillä niin väliä millä pirun kauppanimikkeellä sitä myydään. Tietysti metallimiehet voi fiilistellä essolla tuolla asialla.Tunari-82 kirjoitti:Ja näissä PO-metallin kangisssa tuli muistaakseni arp.n pultit,korjatkaa jos muistan väärin.
Kyllähän minä sen teräksen nimenkin kysyin,kun sieltä kankia soittelin...mutta kun ei muista enää.Oliskohan ollut jotain tämän suuntaista CrNiMo