Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Onko kellään kokemusta noista http://www.futurez.fi/viri-ic.html välijäähdyttimistä? Varsinkin tuo maxflow 80cm tuntuu edulliselta.. Ehkä jopa liiankin.. Ja onko kellään ylipäätään mitään kokemuksia ko. firmasta?
Itse en ole ammattilainen mutta asun kuitenkin maalla ja sitä hitsattavaa ja korjattavaa löytyy, ja pitää sanoa että ei ole mitään hääviä jälkeä kun katsoo vaikka mitä itse saan aikaan esim. ainakaan tuossa kuvassa sauma ei todellakaan mene suoraan ja muutenkin epätasaista jälkeä, näyttää oikeastaan melkolailla huonosti mikillä vedetyltä. Sinänsä melko hyvin meneee hinta/laatu suhde tuossa.
Ei kyllä mun mielestä mitään järkeä maksaa montaa satasta siitä lisää että joku sauma näyttää hyvältä
Eri asia tietty jos nuo kamppeet antautuvat suht nopeasti (mitä epäilen,koska ei omatkaan hitsaukset aina niitä kauneimpia ole, ja nipussa ovat pysyneet) tai ei enää keksi mihin sitä rahaa laittais.
Vaikka ei sillä, halvalla harvemmin sitä laatua saa. Eli jostainhan tuossakin on tingitty että saatu hinta alas.