Minkäslaisia kokemuksia porukalla on noista FK:n reijitetyistä jarrulevyistä? Onko siitä reijityksestä oikeasti hyötyä "normaalissa"
Calibra turboon uudet etujarrulevyt, FK..?
Calibra turboon uudet etujarrulevyt, FK..?
Katsastussetäkin tuumas että calibraan olis aika vaihtaa etujarrulevyt.
Minkäslaisia kokemuksia porukalla on noista FK:n reijitetyistä jarrulevyistä? Onko siitä reijityksestä oikeasti hyötyä "normaalissa"
ajossa? Saatanpa joskus tuolla radallekin eksyä.. Ne reijäthän on läpiporattu, heikentääkö levyä? Hintaa noilla on kaksinkertasesti alkuperäisiin, mahtaakohan olla vastaavaa hyötyä ajossa? EBC:n levyt kiinnostais kans mutta on vähän hintavia.. Muitakin vaihtoehtoja saa esittää.
Mulla on turbossa EBC:n levyt ja punaiset palat edessä. Levyt on "reijitetty" mutta ei läpi asti, vaan on puolipallon muotoiset upotukset levyn pinnassa. Tuollaisen ratkaisun ei pitäisi liiemmälti heikentää levyn lujuusominaisuuksia. Levyt on myös uritettu.
Juttua olen kuullut noiden punaisten palojen kulutuskestävyydestä, mutta ainakin omalla kohdalla ne on kestänyt ihan hyvin. Hintaa noilla EBC:n tuotteilla on jonkin verran, palat maksoi n. 150€ tarkkaa hintaa en tosin muista. Ei sitä viitti joka ropoa laskea/muistaa minkä näihin kulkineisiin laittaa...
Juttua olen kuullut noiden punaisten palojen kulutuskestävyydestä, mutta ainakin omalla kohdalla ne on kestänyt ihan hyvin. Hintaa noilla EBC:n tuotteilla on jonkin verran, palat maksoi n. 150€ tarkkaa hintaa en tosin muista. Ei sitä viitti joka ropoa laskea/muistaa minkä näihin kulkineisiin laittaa...
Calibra turbo -93/94
Omaan Calibraan meni alle juuri viime viikolla Zimmermannin rei'ittämättömät eli "tavalliset" levyt. Tosin vielä ei voi kommentoina enempää, nuo piti vaihtaa siksi äkkiä kun huomasin vanhoissa levyissä säteittäisiä halkeamia jotka ovat vaarallisia.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
ata kirjoitti: huomasin vanhoissa levyissä säteittäisiä halkeamia jotka ovat vaarallisia.