C-Asconan kauhukahvojen väri?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
AT
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja AT »

Moro

Kaverini rikkoi autostani apumiehen kauhukahvan (oven yläpuolella) ja kyselin geeämmältä uutta kahvaa, kyllä löytyy, sanoivat. Ongelma tuli siinä, kun katsottiin valmistekilvestä auton sisustuksen värikoodi, joka tarkoitti harmaata (muistaakseni 257) auton penkit ym onkin harmaat, mutta ko. kahvat ovat valkeat (sisäkaton väri) ja kiinnitystapit harmaat. Tilasin kahvan ja sieltä tuli harmaa. Eli jossain on vikaa. Osaisikos kukaan varmasti sanoa minkäväriset kahvat ja kiinnitystapit kuuluvat -87 GL asconaan, kone 2.0 jos se nyt mitään asiaan vaikuttaa. Niinkuin sanoin, niin muuten sisustus on harmaa (kojelauta ym) penkit on se mustaruudulliset plyysiset. Tarkoitus olisi saada koslaan sellaiset kamat kuin siinä on alun alkaen ollut. Kiitoksia etukäteen, jos jollain tietoa on.

Terveisin
AT
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Kattoverhoilusi ja kahvojen väri on vaaleanharmaa eikä valkoinen niinkuin yleensä luullaan vaikka se näyttää valkoiselta. Itsekkin olen ihmetellyt tätä mutta näin se on.
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
AT
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja AT »

Kiitos tiedoista, pitääpä käydä uudestaan kyselemässä liikkeessä...

AT
ConaPappa
'Agila'

Viesti Kirjoittaja ConaPappa »

Vähän offtopic kysymys mutta miten noi kauhukahvat lähtee irti? :???:
-Opel Ascona 2.0i '87-
NOesc
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja NOesc »

eikös ne lähde siten että työntää ne tapit molemmilta puolilta sisään, niin sen pitäisi irrota, korjatkaa jos olen väärässä...
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Työntää ehkä väärä sana. Pikemminkin hakata kuvaa paremmin...
Vilderi
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vilderi »

Mä hakkasin omia eilen oikeen kunnolla, sit ku vetäsin irti, jäi kahvasta puolet kiinni autoon, kaikilla kolmella sama juttu... No, uudet paska raudasta ja kiinitys m8 kuusiokoloilla...

Auto nyt purettu kokonaan, ikkunat lähti eilen, yksin ja ehjänä... =) Öljyä vaan tiivisteiden väliin.
ConaPappa
'Agila'

Viesti Kirjoittaja ConaPappa »

On 2003-03-21 16:42, Coupe kadett wrote:
Mä hakkasin omia eilen oikeen kunnolla, sit ku vetäsin irti, jäi kahvasta puolet kiinni autoon, kaikilla kolmella sama juttu...
Jep, samoin kävi mulla mutta lähtipä ainaki irti :grin:
Vastaa Viestiin