Astra G sisäilman suodin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Iso-Omena
'Kadett'
'Kadett'

Astra G sisäilman suodin

Viesti Kirjoittaja Iso-Omena »

Onko muilla samaa ongelmaa sisäilmansuotimen kanssa? Olen hakenut motonetista suotimia ja kun sen asentaa paikalleen, niin se tuntuu epämääräiseltä pesäänsä. Tuntuu, jotta suodin jää epämääräisesti hölskymään tilaansa, Käytössä suodin päästää mm. koivun "urpuja" lävitseen ja niitä on kojeluda päällä. Kuinka suodin pitäisi oikeaoppisesti asentaa? :oops:
Omega B/Astra G
Corsa B
Kadett C
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Re: Astra G sisäilman suodin

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Iso-Omena kirjoitti:Onko muilla samaa ongelmaa sisäilmansuotimen kanssa? Olen hakenut motonetista suotimia ja kun sen asentaa paikalleen, niin se tuntuu epämääräiseltä pesäänsä. Tuntuu, jotta suodin jää epämääräisesti hölskymään tilaansa, Käytössä suodin päästää mm. koivun "urpuja" lävitseen ja niitä on kojeluda päällä. Kuinka suodin pitäisi oikeaoppisesti asentaa? :oops:
Onhan sulla oikea malli? G:hen niitä oli kaksi erilaista. Muistaakseni sille suotimelle löytyy ura sieltä kotelostaan, mitä pitkin se menee nätisti paikalleen.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Juza
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Juza »

Mulla on aivan samanlaisia ongelmia. Olen tietoinen kahdesta eri mallista ja olen valinnut niistä sen oikean ja olen kyllä asentanut suodattimen oikein. Tästä huolimatta tulee koivunsiemeniä läpi.
Zafira 2,0DTi Elegance
Kadett C 1.2 -78
Kadett C 1,2 -78
Vectra 2.5 V6 -95
Corsa -00
Ronny
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Ronny »

Sama vika mullakin, vikahan ilmenee pelkästää sillon ku kääntää vähän lämpöä päälle, pelkästään tuulilasille.. :-? -(z)-
Sanek
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Sanek »

Hyttysverkkoa ilmanottoreikään!
Vastaa Viestiin