60mm madalluksen laillisuus
60mm madalluksen laillisuus
Niin kun A-corsaa pitäis madaltaa, kun on niin hirmu korkee vakiona. Mietin vaan kun suurin sallittu madallus on 51mm niin saako autoa vielä leimattua 60mm madalluksella. kyllähän noita corsia näkyy olevan aika reilusti madallettu. Että voivatko katsastuksessa alkaa valittaa?
Jos muutoskatsastus, niin inssin kysyessä jousista sanot että madaltaa 40mm. Luulis riittävän.
Minun auto muutoskatsastettiin ´03 -40mm jousille ja tänä keväänä asennutin -60mm jouset alle. Inssi vaan totesi auton olevan helv.. matala, mutta kun prujuissa luki Weitec -40mm oli tyytyväinen. Tutki kyllä jousia senverran että löysi sieltä tekstin G&M, mutta ei enää siihen puuttunut
Minun auto muutoskatsastettiin ´03 -40mm jousille ja tänä keväänä asennutin -60mm jouset alle. Inssi vaan totesi auton olevan helv.. matala, mutta kun prujuissa luki Weitec -40mm oli tyytyväinen. Tutki kyllä jousia senverran että löysi sieltä tekstin G&M, mutta ei enää siihen puuttunut
Vectra 2000
Miten sulla oikein lukee siellä otteessa tuo madallusjuttu???patrick kirjoitti:Jos muutoskatsastus, niin inssin kysyessä jousista sanot että madaltaa 40mm. Luulis riittävän.
Itellä jotenki tyyliin, ajoneuvoon asennettu alustasarja, etäisyys pyörännavasta lokasuojan kaareen edessä **mm ja takana **mm..
Alustasarjan merkistä ei tietoakaan, en ole kuulluutkaan/nähny koskaan kellään muunlaista tekstiä otteessa olevankaan kuin mitä omassa on.
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
-
veccuman83
- 'Senator'

Ennen ne merkkas otteeseen jousien merkin ja madallus määrän. Nykysi vaan mittaavat mitat.Kaitzu kirjoitti:Miten sulla oikein lukee siellä otteessa tuo madallusjuttu???patrick kirjoitti:Jos muutoskatsastus, niin inssin kysyessä jousista sanot että madaltaa 40mm. Luulis riittävän.
Itellä jotenki tyyliin, ajoneuvoon asennettu alustasarja, etäisyys pyörännavasta lokasuojan kaareen edessä **mm ja takana **mm..
Alustasarjan merkistä ei tietoakaan, en ole kuulluutkaan/nähny koskaan kellään muunlaista tekstiä otteessa olevankaan kuin mitä omassa on.
Mul esim. on "autoon asennettu Rallye Elit madallusjouset, madalluksen määrä -35mm"
Nykysi on -40mm.