Mistähän sais vanhaan A mallin omegaan raitisilma suodatin koko paketin.
Paikallinen opelin liike ei osannu sanoa mitään, mutta esim motonetissä myydää pelkkää suodatinta mutta ilmeisesti tarvitsis ensin jostain ostaa sille se kotelo ?
RAITISILMASUODATIN OPEL OMEGA --94
Omega-A 86--93 JÄLKIasennus (ei ilmast.). . . . . . . . . . 19-2081 16.65 Var
Omegan raitisilmasuodatin
YV:ltä eli yhteisvarastolta vois saada.
Kysy tuolta en itse ainakaa löytänyt sitä koteloa.. http://www.autovahinkokeskus.fi sivuilta
ESPOO
Pieni Teollisuuskatu 7
02920 Espoo
Puh. 09-854 59600
Fax 09-854 59402
Avoinna:
ma-pe 8.30-17.00
la suljettu
PIRKKALA
Teollisuustie 24
33960 Pirkkala
Puh. 03-368 4900
Fax 03-368 2425
Avoinna:
ma-pe 8.30-17.00
la suljettu
Kysy tuolta en itse ainakaa löytänyt sitä koteloa.. http://www.autovahinkokeskus.fi sivuilta
ESPOO
Pieni Teollisuuskatu 7
02920 Espoo
Puh. 09-854 59600
Fax 09-854 59402
Avoinna:
ma-pe 8.30-17.00
la suljettu
PIRKKALA
Teollisuustie 24
33960 Pirkkala
Puh. 03-368 4900
Fax 03-368 2425
Avoinna:
ma-pe 8.30-17.00
la suljettu
Mikä ihmeen kotelo??
Motonetin suodatin laitetaan puhaltimen päälle. Asennus on aika suuritöinen. 1) pyyhkijän varret irti 2) tuulilasin alareunassa oleva muovi pois 3) pyyhkijänmoottori ja vivusto irti 4) imuroidaan kaikki 2 kg koivunlehtiä jne pois 5) puhaltimen moottorin sähköjohto irti 6) suodatin paikallen 7) puhaltimen johto kiinni
pyyhkijänmoottori kiinni 9) se muovilärpsy paikalleen 10) pyyhkijät paikalleen ja homma valmis.
Tämän kun tekee aina keväällä niin syksyllä voi tyytyä raottamaan sitä muovilärpsyä ja repii suodatinkankaat vaan irti rungostaan. Seuraavana keväänä taas sama rumba. Olen tehnyt tätä jo moonta vuotta,
vesku
Motonetin suodatin laitetaan puhaltimen päälle. Asennus on aika suuritöinen. 1) pyyhkijän varret irti 2) tuulilasin alareunassa oleva muovi pois 3) pyyhkijänmoottori ja vivusto irti 4) imuroidaan kaikki 2 kg koivunlehtiä jne pois 5) puhaltimen moottorin sähköjohto irti 6) suodatin paikallen 7) puhaltimen johto kiinni
Tämän kun tekee aina keväällä niin syksyllä voi tyytyä raottamaan sitä muovilärpsyä ja repii suodatinkankaat vaan irti rungostaan. Seuraavana keväänä taas sama rumba. Olen tehnyt tätä jo moonta vuotta,
vesku
Noniin tulipa tänään suodatin asennetua.
Ensin tuntu että ompas kova homma kun pitää pyyhkijän vivustot ja moottorin purkaa irti mutta tosiasissa koko hommassa meni varmaan 20min aikaa.
Voin suositella tota motonetin jälkiasennus suodatinta kaikilla jotka ei haluu siitepölyjä autoonsa näin kesän kynnyksellä.
Onko tosi että suodatinta ei vakiona ole etes uudemmisa faceliftin ikäsissa omegoissa vm93 ? Sehän löytyy pienemmistä opeleistä vakiona.
Ensin tuntu että ompas kova homma kun pitää pyyhkijän vivustot ja moottorin purkaa irti mutta tosiasissa koko hommassa meni varmaan 20min aikaa.
Voin suositella tota motonetin jälkiasennus suodatinta kaikilla jotka ei haluu siitepölyjä autoonsa näin kesän kynnyksellä.
Onko tosi että suodatinta ei vakiona ole etes uudemmisa faceliftin ikäsissa omegoissa vm93 ? Sehän löytyy pienemmistä opeleistä vakiona.