mistä krominen vaihdekepin alusta b- vectraan?
-
blueberry05
- 'Admiral'

mistä krominen vaihdekepin alusta b- vectraan?
motonestissä oli kaikkiin muihin opelieihinpaitsi vectraan
-
blueberry05
- 'Admiral'

ei vectraa
mikä on ettei
JOM-vaihdekehykset
SIMONI RACING-vaihdekehykset
noista löydy
JOM-vaihdekehykset
SIMONI RACING-vaihdekehykset
noista löydy
Kyselläänpä tässä samassa topicissa eli kun täällä on noita kehyksiä:
http://www.kolumbus.fi/rautakumpu/kaupp ... index.html
Niin onko tosiaan näissä samanlainen: Opel Corsa (93-), Astra (99-), Tigra, Calibra..?
Entäs sopiikohan sama A Vectraan. Eikös Calibrassa oo aikalailla samanlaiset sisustan osat ku A Vectrassa..?
Sitte tuolla on kahta erilaista "N" kromikehystä. Toinen 16,70€ ja toinen 22€.. Onkohan mulla joku lukihäiriö vai miks en ymmärrä tota..
"Vaihdetangon kromikehys N
Honda Civic (97-), Accord, Nissan Micra, 200SX, Opel Corsa (93-), Astra (99-), Tigra, Calibra, Saab 900, Toyota Corolla, Avensis 16.70"
"Vaihdetangon kromikehykset N
Valm.materiaali kromattu alumiini
Kiinnitystapa ruuvikiinnitys 22.00"
http://www.kolumbus.fi/rautakumpu/kaupp ... index.html
Niin onko tosiaan näissä samanlainen: Opel Corsa (93-), Astra (99-), Tigra, Calibra..?
Entäs sopiikohan sama A Vectraan. Eikös Calibrassa oo aikalailla samanlaiset sisustan osat ku A Vectrassa..?
Sitte tuolla on kahta erilaista "N" kromikehystä. Toinen 16,70€ ja toinen 22€.. Onkohan mulla joku lukihäiriö vai miks en ymmärrä tota..
Honda Civic (97-), Accord, Nissan Micra, 200SX, Opel Corsa (93-), Astra (99-), Tigra, Calibra, Saab 900, Toyota Corolla, Avensis 16.70"
Corsa OPC -09
Ettei olisi 2 eri valmistajan tuotteet?djtonzah kirjoitti:Sitte tuolla on kahta erilaista "N" kromikehystä. Toinen 16,70€ ja toinen 22€.. Onkohan mulla joku lukihäiriö vai miks en ymmärrä tota..