eli soitin on Sony CDX-F7750 johon on kytketty 10cd boxi,2x12 bassot ja etu ja taka kajarit. ja kaikki on mallia sony
ja soitin on alkanu tossa lähi aikoina sammuilemaan???
eli mistä mahtais johtua et yht äkkiä simahtaa sit menee joku minuutti ja lähtee taas päälle??? maadotukset on katottu ja ne on kunnossa?
virta pitäis vielä mitata ettei tuu mitään piikkejä siihen en kyll usko ainekaan?
oiskohan soitin sökö? takuu siin on viel voimassa.
no ei ainekaan mitään käynnistys ongelmia ole ollut ??
ja kokeilin silleinkin jos nyt mitään autto et sammutin auton pistin soittimen huutamaan niin kauan et taas sammu ja kokeilin käynnistää auton niin ihan hyvin läks. eli ei siinä akussa varmaan sitten vikaa ole ???
uutta akkua oon kyll menossa ostamaan tossa lähipäivänä?
ei itelläkään ole tollasta ongelmaa ikinä ollut soittimien kanssa.
Jos virtajohdot on mallia rosvo&liitin, laita uudet piuhat suoaraan akulta ja sulake väliin.
Kaverilla teki joku kingkongin soitin tollasta ja siitä löyty vika johdotuksesta.
Saattaais tietenkin kuumentuakin liikaa ja pätkäsee siksi.
Jäähdyttyään lähtee taas päälle.
Veikkaisin kans lämpenemistä..
Kaverilla on sellanen ongelma sonyn jonku soittimen kanssa että:
siihe kytketty pioneerin 10cd vaihtaja ja ainaku vaihtaa levyä häviää bassot 2 ekan biisin ajaksi ja sitte tulee takas yhtäkkiä..
Soitin oli huollossa mutta ei löytyny mitää vikaa. Missäs vika?
no itekkin aloin miettimään tota lämpö vikaa kun kokeilin soitinta siitä alemmasta aukosta mikä omegassa jää kun soitin on siinä ylempänä niin aikas samperin kuuma se soitin on
ja siin samalla huomasin et mulla puhaltaa lämmintä siitä soittimen kohalta???????? vaikka on säädetty puhallus kylmälle niin silti tulee aika lämmintä ilmaa tuuletus aukoista????? mistäs se vois johtua?
JV kirjoitti:no itekkin aloin miettimään tota lämpö vikaa kun kokeilin soitinta siitä alemmasta aukosta mikä omegassa jää kun soitin on siinä ylempänä niin aikas samperin kuuma se soitin on
ja siin samalla huomasin et mulla puhaltaa lämmintä siitä soittimen kohalta???????? vaikka on säädetty puhallus kylmälle niin silti tulee aika lämmintä ilmaa tuuletus aukoista????? mistäs se vois johtua?
Päässy se "vaijeri" sieltä keskikonsolin takaa irti siis se mikä säätää sitä lämpötilaa
noniin kattelin et oon laittanu tohon akulta tulevaan isoon virtajohtoon 20 amppeerin sulakkeen? vaihoin sen 60 amppeerin sulakkeeseen niin nyt ei ainekaan vielä ole pätkiny tota virtaa toivotaan et siinä oli se vika.
toi virtajohto tulee mankalle ja subeille? oisko se voinu johtuu tosta sulakkeesta? tietty se tuntu vähän haparalle se 20 amppeerin suleke siellä no saa nyt nähä.
onko kajarin- ja rca-piuhat ehjät.
joisain soittimissa on suojaus joka kytkeytyy päälle jos piuhat on hetken oikarissa tai maissa. (huonommista vehkeistä karkaa savu ja sähkölaite ei yleensä toimi jos savu pääsee karkaamaan. )
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.