Eli vikavalo alkoi taas vaihteeksi vilkkumaan ja äsken kävin purkamassa siitä tiedot ulos ja tulos oli seuraava:
93 Quad drive module (in ECU)
Mitähän tämä suomeksi mahtaa tarkoittaa?
Opel astra -93 c16se tekniikka ja vikakoodi
Kiitoksia!
Vielä kun kerrot että missä hinnoissa tuo koko moottorin ohjausmoduuli maksaa ja että miten vaikea homma, että taviiko sitä jotenkin säätää kun sen vaihtaa, vai meneekö ihan sillä että lyön johdot kiinni ja lähden ajeleen...
Niin ja tarkotetaanko tällä tässä tapauksessa (astra 1.6i -94 mun mielestä sz kone eli siis yksipisteruisku) sitä sytyksenohjaus moduulia/boksia?
Vielä kun kerrot että missä hinnoissa tuo koko moottorin ohjausmoduuli maksaa ja että miten vaikea homma, että taviiko sitä jotenkin säätää kun sen vaihtaa, vai meneekö ihan sillä että lyön johdot kiinni ja lähden ajeleen...
Niin ja tarkotetaanko tällä tässä tapauksessa (astra 1.6i -94 mun mielestä sz kone eli siis yksipisteruisku) sitä sytyksenohjaus moduulia/boksia?
Olen itse kanssa taistellut moisen auton ja moottorin ongelmien kanssa jo jonkin aikaa. Eli mun tapauksessa astra saattaa toimia . 100 km ilman moitteita mutta sitten syttyy moottorin vikavalo ja auto suostuu kulkemaan max. satasta. Nakuanturia on kaikki veikkaillut mutta mahtaako se olla vian aiheuttaja?
Onko muilla vastaavia kokemuksia tai jopa vikaan ratkaisua?
Dino
Onko muilla vastaavia kokemuksia tai jopa vikaan ratkaisua?
Dino
joo mulla on aivan sama ongelma tuon oman astran kanssa... Eli tomii aluksi hetken. Nyttemmin on vaan tullut niin että ei toimi enää oikeestaan ollenkaan kunnolla. Eli aluksi oli sellasta että toimi 100km ihna hyvin ja vikavalo sytty ja sitten matka on koko ajan vähentynyt. nyt syttyy jos melkein kilometrin ajon jälkeen... Kertokaa nyt viisaammat!!!!!