Ostin väärät tulpat?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Lopel
'Agila'

Ostin väärät tulpat?

Viesti Kirjoittaja Lopel »

Helou helou!

Kävin tossa tarvikeliikkeen kassalta kysyy autooni uusia sytytystulppia ja annoin nämä tiedot autostani: Opel Vectra vm-90 1.6i KAT 8v.
No myyjä katto luettelosta ja iski Denso W16EPR-U tulpat käteen. Kotona sitten motonetistä vielä tarkistettuani huomasin että ne muka olis 1.8i koneelle eikä mitään mainintaa katalysaattorista.
Denson sivuilla nämä kuitenkin käyvät 1.6i koneelle mutta ei sielläkään mitään mainintaa katista joten en tiedä mitä uskoa. :roll:

Kellään kokemusta näistä tulpista?
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

kyllä ne sielä toimii noin on mun käsittääseni kuumemmat vai kummin päin se meni densoissa :roll:
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
AksuPaksu
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja AksuPaksu »

oma 20ne toimii jostakin syystä ihan päin persettä, röpöttää pätkii paukkuu putkessa jne. jos on denson tulpat, mutta Bochin tulpilla on nyt ajettu kohta 30tkm ja ei mitään ongelmia...

Tiedähäntä, mutta yhdessä varaosapuljussa sanoivat että eivät edes myy opeliin denson tulppia, koska niissä on ongelmia opeleissa, bochi on kuulemma paljon parempi. Itse yhdyn tähän.
X20XER
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja X20XER »

densoista en ole auttoissa kuullut mitään moitteitä, mutta kaverin vanha 2-t piikki ei kiertänyt denson tulpalla yli 8t(normaalisti 11t) :D
Veccu4x4
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Veccu4x4 »

Mulle on kans sanottu samaa varaosaliikkeessä että eivät suosittele Opeliin muuta kun Bosh tulppia!Olen kyllä huomannutkin että Ooppeli toimii paremmin Boshin tulpilla.
"Farkku 2.0 16v Omega"(ex)
"Farkku 2.0 16v Omega"(Osina)
" Ex 3000 24v Omega"(ex)
"Avo Kadetti "(Tallissa)
"Talvikäyttis 2.0 a Omppu"
Vastaa Viestiin