ohc ja dohc kiinnitys! ero?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
TDC
'Senator'
'Senator'

ohc ja dohc kiinnitys! ero?

Viesti Kirjoittaja TDC »

onkssiinä mitän eroja ulkoisesti vai onks niillä ihan samanlaiset kiinnitykset?
kun olen laittamas dohc b asconan mutta nyt aattelin tehä vaihteiston kiinnitys huommenna mutta mull ei oo se dohc paikalla että voinko käyttä tavallinen ohc kun laittan vaihteisto paikkalle hetkeks vai onks se vaihteisto ihan väärässä paikassa kun saan se dohc paikkaan???
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)

Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
repsa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja repsa »

ei oikein toi sun kirjoitukses tainnu aueta kunnolla mutta kokeillaan kuitenkin :

ohc- ja dohc-isolohkoissa on samoissa kohti kiinnitykset koneenkorvakkeille, dohc-lohkoissa ne ovat vaan yleensä joko kierteyttämättä / muuraantuneet paskasta umpeen (etuvetosessa ei käytetä samaa tasopintaa koneenkorvakkeen kiinnitykseen kun takavetoisessa)

(c)20xe- moottori missä on motronic m2.5 (pitkällä virranjakajalla, ei siis suorasytytys-moottori) on itse virranjakaja pidempi kuin ohc-koneisessa, jos taas suorasytytyksillinen versio niin ovat kutakuinkin samassa tasossa.

^^-- tuo ylempi on siis lähinnä tulipeltiä ajatellen hyvä tietää
bmw e70 3.0d 300/700
jetta mk6 1.2tsi 140/220
TDC
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TDC »

ok kiitoksia! jo tiedän että en osa selittä ihan kaikki oikein kun olen suomen ruotsalainen! en osa suomea nii hyvin
Vastaa Viestiin