siinä mankassa on 4 reikää... jossain mankoissa on niissä on pienet kuusiokolo ruuvit... ne pois ja työntää siine mankan irroitus raudat tai sopivan kokoiset naulat tai jotain ja sit vaan repii pois...
olin niin laiska etten jaksanu lähtä hakeen rautoja. ihan tavallista kupari sähköjohtoa ( jäykkää sellaista jossa yksi kupari "lanka") sinne reikiin ja pihdeillä kiinni ja irti. eikä menny ees paskaks
Kiitoksia siis ne on kuusiokolo systeemillä kiinni. Oon kyllä huomannu että reunoissa neljällä ruuvilla kiinni mutta pähkäilly että mimmosilla. Siis auki vaan ne ja naulat sinne ja vetämään. Tai Metro-autosta rauta hakemaan lainaakohan? hmm...
masa69 kirjoitti:Mulla vantaan Länsiauton pikahuolto irroitti veloituksetta, kun kävin kysymässä irroitusrautoja.
No niin radio irti. Itse yritin irrotella ensin nauloilla mutta eipäs lähtenyt mihinkään sen jälkeen ajelin Metro-Auto Viikkiin josta sain irroitus raudat mutta mutta radio olikin tosi tiukassa ja menin kysymään josko joku tulisi irroittamaan radion. Ystävällinen huollon kaveri tuli irroittamaan radion ja sai kyllä hänkin tehdä töitä sen eteen että lähti irti. Sanoi että kylmä vissiin kangistanut kun oli noin tiukassa.