B Omegan akku (2.5TD)...
B Omegan akku (2.5TD)...
Akku alkaa hyytymään ja uusi pitäisi ostaa hetimiten. Minkälaisista akuista on kokemuksia ko. tai vastaavan auton kanssa? Eli suosituksia. 
Juuri vaihdoin itselle -96 2.5td:n Exciden huoltovapaan 100Ah akun. Pelaa kuin sveitsiläinen kello. Tampereella Akkusalolla maksoi 113€ vaihtoineen päivineen.
Olen ollut erittäin tyytyväinen kyseiseen tuotteeseen.
Ps. Diesel tarvitsee enemmän potkua kuin bensa.
Olen ollut erittäin tyytyväinen kyseiseen tuotteeseen.
Ps. Diesel tarvitsee enemmän potkua kuin bensa.
" Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma "
- a.tikkanen
- 'Senator'

ööh
itelläni sama homma 2.5 td.stä meni akku yritin laittaa 100 amppeerisen tän vartan mikä se nyt semmonen vaaleen sininen akku on? no kuitenki vähä aikaa arvioitiin ja tultiin kaverin kanssa tulokseen ettei se mahdu siihen korkeudesta otti kiinni. ostin sit saman merkkisen 85 ampeerisen akun. täsmälleen saman kokonen ku alkuperäinen. miten te saitte mahtuu sen 100 ampeerisen. ni no joo teillä on erimerkkinen. varta makso varaosamaailmasta 120 e ja iha ite laitoin
mitä ite oon kavereilla noita akkuja nähny ni lähtee millon ja mistä vaan käyntiin. nii joo kiisseli tosiaan tarvii enemmän paarua ku bensa. laitoin sen entisen akun siskon tojotaan. oli tojota hyvin mielissään kun sai uutta puhtia tarttaamiseen. ooppeli ei jaksanu ees hehkuttaa kunnolla sillä akulla.
Kaikki alta 244g/km on viherpiiperoita! (Trafin sivuilta loppui asteikko kesken, eli saan ajaa ilmaiseksi! kö?)