Sähköiset lasin-nostimet
Oletteko asentaneet G astroihin jälkiasennuksena noita sähkösiä lasin nostimia? Jos olette niin oliko hankala asentaa ja oliko mitään kikka vitosia. autotarvikkeelta saa astraan sopivat nostimet ja ajattelin omaani ne asentaa kun ei siinä niitä kerta ole.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
-
PirnetworksOy
- 'Agila'
- Viesti:

Waeco ajoneuvokohtaiset sähkölasisarjat:
Astra G eteen 276€/sarja
Vectra A eteen 262€/sarja
Esim. meiltä:
http://www.autovaruste.net
Re: Sähköiset lasin-nostimet
Calibraan ja vectraan ennemmin metsästäisin jostain purkuautosta alkuperäiset sähkölasit, niin menee ainakin heittämällä paikoilleen.
Useimmissa calibroissa taitaa olla suurin osa johdotuksistakin valmiina.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
on jo metsästetty astra F ... mut jos jollain on tietoa olis kiva tietää =)TJT kirjoitti:Calibraan ja vectraan ennemmin metsästäisin jostain purkuautosta alkuperäiset sähkölasit, niin menee ainakin heittämällä paikoilleen.
Opel Omega B 2.2
Lainaan tätä topic ku ei viitsi tehdä uutta =)
Eli käykö kuinka hyvin a vecuran sähkönostimet f astraan? Onko vaikea soveltaa...
Eli käykö kuinka hyvin a vecuran sähkönostimet f astraan? Onko vaikea soveltaa...
Astra H 1.7 CDTI Cosmo -05
CBR 1100XX Super Blackbird -97
CBR 1100XX Super Blackbird -97
TJT kirjoitti:Useimmissa calibroissa taitaa olla suurin osa johdotuksistakin valmiina.
Ei ollut ainakaan mulla.
mihin asti on johdot astra g:ssä? (club)
siihen pistorasiaan mikä on korin ja oven välissä..vai meneekö ne jonnekin pidemmälle ovessa?
siihen pistorasiaan mikä on korin ja oven välissä..vai meneekö ne jonnekin pidemmälle ovessa?
Opel Omega B 2.2
tutkeskelin asia, niin oven ja korin väliinAtlanta17 kirjoitti:mihin asti on johdot astra g:ssä? (club)
Opel Omega B 2.2
Jep, siihen pistokkeelle ne tulee. Itse tuli juuri vuosi sitten kesällä sorvattua omaan astraan etunostimet. Helppo homma kun saat vain nostimet, ovien johtosarjat, napit ja ovien sisäkahvan kuoret jostain sähkölasillisesta.
kun siinä mitä tulee korista on niitä "liitin" paikkoja mitä ei käytetään ovi "töpselissä" eli niihin pitäis jotenki laittaa ne kaikki sähkönostin johdot.. mutta millä tavalla? mihin kohti? ohjeita pyydän =)Matzi kirjoitti:Jep, siihen pistokkeelle ne tulee. Itse tuli juuri vuosi sitten kesällä sorvattua omaan astraan etunostimet. Helppo homma kun saat vain nostimet, ovien johtosarjat, napit ja ovien sisäkahvan kuoret jostain sähkölasillisesta.
on astra F:stä koko paketti, pitäis asentaa G:hen
Opel Omega B 2.2
Voi olla ne perusjohdot aika synkkä projekti johdottaa sähkölasillisiksi. Sinne tarvisi vetää aika monta johtoa ja rakentaa liitinnastat siihen isoon liittimeen. Jos kiinnostaa minulla on ylimääräisenä G-Astran etuovien johtosarjat alkuperäisistä sähkölaseista. Laita vaikka yv mikäli noihin kiinnostusta.Atlanta17 kirjoitti:kun siinä mitä tulee korista on niitä "liitin" paikkoja mitä ei käytetään ovi "töpselissä" eli niihin pitäis jotenki laittaa ne kaikki sähkönostin johdot.. mutta millä tavalla? mihin kohti? ohjeita pyydän =)Matzi kirjoitti:Jep, siihen pistokkeelle ne tulee. Itse tuli juuri vuosi sitten kesällä sorvattua omaan astraan etunostimet. Helppo homma kun saat vain nostimet, ovien johtosarjat, napit ja ovien sisäkahvan kuoret jostain sähkölasillisesta.
on astra F:stä koko paketti, pitäis asentaa G:hen