Mulla on sama omassa -91 Calikassa. Eli kuskin takasivuikkunan alatiiviste tekee 10kpl aaltoja? Ja talvellahan tuon ilmiön se tekee. Onkohan kovin yleistä. Edit: Taisi olla että on lasissa kiinni ne tiivisteet. eli ei taida irrallaan saada. eli kai se on lasi vaihdettava?
CaliSport kirjoitti:Mulla on sama omassa -91 Calikassa. Eli kuskin takasivuikkunan alatiiviste tekee 10kpl aaltoja? Ja talvellahan tuon ilmiön se tekee. Onkohan kovin yleistä. Edit: Taisi olla että on lasissa kiinni ne tiivisteet. eli ei taida irrallaan saada. eli kai se on lasi vaihdettava?
Ei kait ne tiivisteet siin lasis kiinni ole.
Eiköhän ne pysty ihan vaihtamaan...
tosin aika rojekti taitaa olla.. joutunee ehkä käyttämään lasia sisäpuolelta irti?
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Kyllä se vaan niin on että tiivisteet tulevat lasin mukana.. Itse ostin molemmille puolille uudet, ku oli tiivisteet halkeilleet ja sen vuoksi myös kiinnikkeet ruostuneet.
turbo_calikka kirjoitti:Kyllä se vaan niin on että tiivisteet tulevat lasin mukana.. Itse ostin molemmille puolille uudet, ku oli tiivisteet halkeilleet ja sen vuoksi myös kiinnikkeet ruostuneet.
Makso varmaa ihan sairaast tollaiset lasit ku calibras on takana.. ;D kuperat ja ton muotoiset...
Opel Astra K ST 1.4 AT6 Matrix Business -17
Ex. Astra J ST 1.4 -14, Astra G HB 2.2 -01 "Sport", Calibra 2.0 -95 "DTM Edition"
Ex. Volvo V50 1.6 DRIVe -10, V40 T4 -01 + BSR + KW Variante 1
Kyllähän nuo tiivisteet kiinteet oli.
Se on tollanen mukava viikonloppu projekti,ku purkaa takaa nuo sisäverhoilu osat ja listat pois ja ikkunathan oli noilla muovimuttereilla kiinni.
Onhan siinä pieni jumppaaminen,kun ikkunat irroittaa ja laitaa takaisin..
turbo_calikka kirjoitti:Kyllä se vaan niin on että tiivisteet tulevat lasin mukana.. Itse ostin molemmille puolille uudet, ku oli tiivisteet halkeilleet ja sen vuoksi myös kiinnikkeet ruostuneet.
Makso varmaa ihan sairaast tollaiset lasit ku calibras on takana.. ;D kuperat ja ton muotoiset...