astra g lattia märkä?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Wi
'Admiral'
'Admiral'

astra g lattia märkä?

Viesti Kirjoittaja Wi »

eli huomasin syksyllä että kuljettajan puolen matto on märkä..pohjassa olevat reijät, nii mitäs varten ne on? ja nämä kumi tulpathan on ihan perseestä..mut mitä kaikkee pitää purkaa että saa lattia maton irti? onko kellään sama ongelmaa ja miten ratkasit?

kiitos.
nugge
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nugge »

voin sanoo melko varmasti et kyseessä on tuulettimen vesisuoja joka on halkenut eli se on tos heti tuulilasin eessä. mulle tuli kadettii vettä sisälle just siitä se sit valu alaspäin ja tuli niistä jalka lämmitäjä reikistä sisää autoon ja suoraa oikean puoliseen mattoon... et aika samanlaiselt tapaukselt kuullostaa.
Saab OG9-3 Aero my02, Saab 900C my87, Saab 9000 2.0T CS my98
Pal3r
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Pal3r »

Tai sitten lämppärin kennolle tulevat putket vuotaa. Kato onko sieltä märkä. Kennon luona on jakotukki mihinkä lämppärin putket tulee, siinä on 4 O-rengasta mitkä voi vuotaa :roll:
Ampera E-REV -13
Corsa A 1.2 S -89
Calibra Turbo 4x4 -92
Astra F GSi 16V -94 -Endurance Saloon-
Osku

Viesti Kirjoittaja Osku »

Minä huomasin yks päivä vettä apumiehen puoleisen kumimaton päällä.
Aikaisemmin näiden n. 5 vuoden aikana ei ole tämmöistä tapahtunut.
Edellisenä iltana olin pessyt auton, ja ilmakin oli aika kosteanpuoleinen - oiskohan vettä päässyt jostain sisään?
Se tuntui ihan tavalliselta vedeltä, ei jäähdytinnesteeltä...

Ja sitten ikkunat ovat huurtuneet ajoon lähtiessä todella pahasti tänä talvena. Pitääpä tutkia asiaa tuon Vinkit & Vihjeet -osion ohjeittein mukaisesti.

Osaisko joku sanoa, että voiskohan näillä kahdella jutulla olla jotain yhteyttä?
Vastaa Viestiin