Alpine CDA 9812RB

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
h-s
'Agila'

Alpine CDA 9812RB

Viesti Kirjoittaja h-s »

Tuli sitten hommattua tommonen soitin omegaan. Pelittää muuten ihan mukavasti, mutta ei tahdo pysyä subbarin asetukset sun muut muistissa kun laittaa virrat pois. Mutta radiokanavien ohjelmapaikat taas pysyy. Mistähän johtuu?
irmscher4000i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja irmscher4000i »

radiokanavat pysyy sen takia muistissa ku siinä soittimessa on sisällä patteri. vaihda mankan takaa keltanen ja punanen johto toisin päin niin sen jälkeen pysyy kaikki asetukset muistissa. :lol:
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

Laita ne keltanen ja punanen yhteen... niin ei tartte olla virrat päällä kun kuuntelet musiikkia!!!
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
Oraakkeli
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Oraakkeli »

Tissi Paroni kirjoitti:Laita ne keltanen ja punanen yhteen... niin ei tartte olla virrat päällä kun kuuntelet musiikkia!!!
Ja sitten ei saa soittimesta ollenkaan virtoja pois :cry:
Saab 9000 CSE 2.3T -95
Opel Vectra 2.0 GLS -90 (projekti)
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Oraakkeli kirjoitti:Ja sitten ei saa soittimesta ollenkaan virtoja pois :cry:
Noin mä oon ne aina kytkeny, eikä siittä oo mitään haittaa ollu. Minkäs takia ne virrat ois saatava pois??? Onhan joka soittimessa sammutus nappula!!! :-? Ja monissa soittimissa tulee valmiina sellanen liitinkin johtoihin kytkettynä missä keltasen ja punasen saa tökättyä yhteen liittimeen ja se kytketään sitten jatkuvaan virtaan.

En tiä, ehkä oon vääräs, mut mulla ainakin soi metalli komiasti!!! 8) 8) 8)
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
www.maxboom.fi
caravaanari3,0
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja caravaanari3,0 »

mulla oli vastaavan soittimen kans sama ongelma, tosiaan keltanen ja punanen vaan toistapäin niin pysyy suppasen säädöt muistissa, tai sit yhteen.
h-s
'Agila'

Viesti Kirjoittaja h-s »

Nonnii kiitoksia neuvoista. Nyt tosiaan raikaa ompussa poppi. Ei kyllä ole muuten mikään maailman helpoin soitin käyttää ja asentaa.
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

h-s kirjoitti: Ei kyllä ole muuten mikään maailman helpoin soitin käyttää ja asentaa.
Joo voin yhtyä tuohon äskeiseen lauseeseen... Itellä se 9835r Alpine ja hankalin mankka käyttää mitä mulla tähän mennessä on ollu!!! :o Mutta kyllä antaa säädöt ja sitä myötä sointikin rahalle hyvän vastineen, kun vaan jaksaa perehtyä siihen manuaaliin... Suosittelen Alpinea lämpimästi kyllä kaikille muillekin. :P (pientä mainostusta) :wink:
www.maxboom.fi
Vinski
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Vinski »

h-s kirjoitti:Ei kyllä ole muuten mikään maailman helpoin soitin käyttää ja asentaa.
No kyllähän tuota vielä käyttää ilman ohjekirjaakin (itsellä ollut tuommoinen puna/musta melkein kaksi vuotta), mutta kun otetaan joku Alpinen uudempi malli sillä hienolla "Glidetouch" (vai miten se nyt kirjoitettiin) näppäimistöllä, niin alkaa jo olla sekava valikkokin :wink: .
Mitäs me pienistä, kun ei pienetkään meistä
Vastaa Viestiin