Opel kaukosäätimen korjaus??

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
lallan7
'Kapitän'
'Kapitän'

Opel kaukosäätimen korjaus??

Viesti Kirjoittaja lallan7 »

Moro.
Elikkä mulla on 2 ylimääräistä kauko-ohjainta (Omega-B -94), joissa ei toimi nappi 1. millä keskuslukitus/ajonesto toimii. Toinen pienempi nappi toimii, onko se nyt patterin testaus vai mikä.

Kapulat olen aukaissut ja puhdistanut, päällepäin kaikki on ok. Itse epäilen tuota infrapunalähetintä, mutta onko joku korjaillut aikasemmin näitä??
mtt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mtt »

mulla oli aikanaan samoja ongelmia.vein säätimen ihan eletroniikkaliikkeeseen jossa ne vaihtoivat halvalla sen isomman painikkeen kytkimen.oli vaan ajan saatossa hajonnut.se pienempi nappi siinä sivussa on takalukitus.ei nouse nupit ylös vaikka rikkoisi ikkunan...
lallan7
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja lallan7 »

Todellakin ne napit ovat rikki. Oikosulkemalla ne valo palaa. Kiitoksia.

Mites näiden kapuloiden herkkyys, onko neuvoja tai parannuskeinoja, ovatko tosiaan uutenakin ollut että vaivoin saa ovet auki, ikuista lasin takaa tähtäämistä??
mtt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mtt »

niin se tosiaan on aika heikko tuo infrapunamalli.eipä kai siihen oikein voi vaikuttaa...uudemmissa ompuissahan tuo toimii radioaalloilla.selkeä parannus.ottaa kevyesti riippumatta esim.onko taskussa vai ei...
Vastaa Viestiin