Tossa ruokikselta palatessani starttasin ja huomasin että perkele.. penkinlämmittin ei oo päällä. Olihan se. Ledi nyt mulle vattuilee.
Ja runomitassa ei jatketa. Eli siis se ledi palaa kun napin painaa pohjaan mutta sammuu kun vapauttaa. =) Eli ledi on ehjä mutta se nyt palaa ihan väärässä tilanteessa..
Mitäköhän irti vai kosteuttako? Mitenkä tommosen saa kadett 89:sta irti.. sen napin siis että vois kattoo mitä irti.
Tässä alkaa käämit meneen kun aina kun saa jotakin läjään niin uutta lahoo =D justku suunnittelin että auton ois voinu maalauttaa kesällä ja sitten vähän uusia sisustuksiaki kun kone alkaa oleen hyvällä mallilla.. vaan piuhoja enää vaihtoon. =)
hah.. ja taas lisää vikoja
Muistaakseni lähtee irti talttapää meisselillä kun painauttaa napin liikkuvan osan takaa (kolossa) muoviliparetta. Siis edestäpäin katsottuna oikealle.
Veikkaisin että katkaisijan sisältä on rikkoutunut koskettimet jotka yhdistävät jännitteen ledille jos penkki kerran lämpiää. En muista enää tarkkaan minkälainen mekanismi itse katkaisijassa on. Joskus vaihtelin niitä katkaisijoiden valoja...
Veikkaisin että katkaisijan sisältä on rikkoutunut koskettimet jotka yhdistävät jännitteen ledille jos penkki kerran lämpiää. En muista enää tarkkaan minkälainen mekanismi itse katkaisijassa on. Joskus vaihtelin niitä katkaisijoiden valoja...