Olen muistaakseni nähnyt foorumilla juttua B2 Vectran etupuskurin irroituksesta, tai olen varma siitä että olen nähnyt
Tosiaan yritin searchia paukuttaa vaikka kuinka paljon mutta eipäs löytyny
Voisko joku asiaan perehtynyt jeesata, saahaan puskuri irti pois vaihtoon sen kummemmin miettimättä, sitten kun sen aika koittaa
Maski irti, umpioissa 2 ruuvia, puskurin alapuolella 4 tai 5 muovista painettavaa kiinnikettä, sisälokasuojien takana puskurin kulmissa molemmin puolin torx ruuvit jotka aika tympeä irroittaa. Sisälokarit taisi olla kans parilla ruuvilla puoleltaan kinni siinä puskurissa. Helpoin melkein ottaa irti jos molemmat eturenkaat pois ja irroittaa sisälokasuojat.. Saa sen puskurin tosin irti vaikka renkaat paikoillaankin. Tietenkin sumuvalojen liittimet yms jutut irti myös..
Jep,noi puskurin päissä olevat torx ruuvit on aika v**tumaiset irrottaa ite kans joskus taistelin niiden kans,rystyset verillä kun en viitsinyt noita sisälokareita irrotella
BSport kirjoitti:Maski irti, umpioissa 2 ruuvia, puskurin alapuolella 4 tai 5 muovista painettavaa kiinnikettä, sisälokasuojien takana puskurin kulmissa molemmin puolin torx ruuvit jotka aika tympeä irroittaa. Sisälokarit taisi olla kans parilla ruuvilla puoleltaan kinni siinä puskurissa. Helpoin melkein ottaa irti jos molemmat eturenkaat pois ja irroittaa sisälokasuojat.. Saa sen puskurin tosin irti vaikka renkaat paikoillaankin. Tietenkin sumuvalojen liittimet yms jutut irti myös..
Kiitoksia tästä, eiköhän noilla ohjeilla päästä jo pitkälle